در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

رودریگو توزی: جو بازی‌های استقلال و تراکتور را فراموش نکرده‌ام/ خبر درگذشت ساموئل قلبم را به درد آورد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴۱
رودریگو توزی: جو بازی‌های استقلال و تراکتور را فراموش نکرده‌ام/ خبر درگذشت ساموئل قلبم را به درد آورد
مهاجم برزیلی اسبق استقلال و تراکتور درباره خاطرات دوران حضورش در ایران صحبت کرد.

رودریگو توزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط خود اظهار داشت: پس از آن که استقلال را در سال ۲۰۱۲ ترک کردم به کشور برونئی رفتم که کشوری کوچک و مسلمان در نزدیکی مالزی رفتم و آن جا به فوتبال ادامه دادم. در همان باشگاهی که در جوانی در آن بازی کرده بودم. سپس به برزیل برگشتم و در لیگ اندونزی هم بازی کردم.

وی در ادامه افزود: فوتبال را ۲ سال پیش کنار گذاشتم. پیش از پاندمی. در دورانی که دنیا در حال تغییر بود. دورانی پر استرس که همه مشاغل را تحت تاثیر قرار داد. حالا در دانشگاه آی‌تی می‌خوانم. علاقه‌ای به فعالیت در فوتبال در حال حاضر ندارم. در مسابقات آماتور اینجا فوتبال بازی می‌کنم اما حیطه کاری من تغییر کرده و نمی‌خواهم در حال حاضر در فوتبال فعالیت کنم.

مهاجم اسبق تراکتور و استقلال درباره خاطرات خود از ایران گفت: واقعا دلم برای ایران تنگ شده. روزهای بسیار خوشی در ایران داشتم. هم در تبریز و هم در تهران. استقلال و تراکتور دو باشگاه بسیار بزرگ و خوب هستند. اتمسفر خارق‌العاده بازی‌های این دو تیم را از خاطر نمی‌برم. می‌دانم که چقدر تیم‌های قدرتمندی در آسیا هستند. باعث افتخار من است که در این دو تیم بازی کرده‌ام. بگذارید از یک اتفاق بد هم برای‌تان بگویم. در جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل ایران در شهر من اقامت داشت اما من در آن دوران در مالزی بودم. خیلی ناراحت شدم که نتوانستم با بازیکنان دیدار داشته باشم زیرا چند نفر از اعضای تیم هم‌بازی من بودند.

توزی درباره دوران حضور در تبریز افزود: بهترین احساسی که تجربه‌ام مربوط به دوران حضورم در تبریز بود، زمانی که وارد ورزشگاه می‌شدیم و لباس سفید و قرمز تماشاگران را می‌دیدیم. در یک ورزشگاه پر از تماشاگر. فوق‌العاده بود. (توزی با تمام احساس این جو را توصیف می‌کند)

77

آیا توزی با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط است؟ او پاسخ داد: مدت‌هاست که با هیچ‌کدام از هم‌تیمی‌ها ارتباطی نداشته‌ام. شماره‌های آن‌ها را ندارم اما چند سال پیش با سیاوش اکبرپور صحبت کردم. صحبتم البته بسیار کوتاه بود. با امیرحسین صادقی هم در اوایل جدایی‌ام ارتباط داشتم. زمانی که از استقلال رفتم هم با ساموئل در ارتباط بودم. زمانی که خبر درگذشت او را شنیدم بسیار ناراحت شدم. خبری بسیار دردناک برای من بود و قلبم را به درد آورد.

توزی درباره پیگیری نتایج استقلال و تراکتور گفت: بله لیگ را دنبال می‌کردم اما از سال گذشته که فوتبال را کنار گذاشتم دیگر آن‌چنان نتایج را پیگیری نکردم. از قهرمانی استقلال هم با خبر شدم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. برای تراکتوری‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا خاطرات خوبی از تبریز دارم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما