مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با برنا

تلاش می‌کنیم با خوشه طلایی به لیگ برتر صعود کنیم/ لیگ‌مان پرتغالی شده است

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴۲
تلاش می‌کنیم با خوشه طلایی به لیگ برتر صعود کنیم/ لیگ‌مان پرتغالی شده است
سرمربی جدید خوشه طلایی درباره شرایط این تیم و استقلال فصل جدید به صحبت پرداخت.

مهدی پاشازاده، سرمربی جدید تیم فوتبال خوشه طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط خود در تیم خوشه طلایی اظهار داشت: تمرینات‌مان را به تازگی آغاز کرده‌ایم و به دلیل فاصله کم تا آغاز مسابقات تحت فشار هستیم. در همین فاصله کم البته فرصت را غنیمت شمردیم و توانستیم با سپاهان بازی کنیم. در دیداری که اعتماد به نفس بازیکنان‌مان بالا رفت. در آن بازی محک خوبی هم خوردیم.

پاشازاده درباره فرصت کم آماده‌سازی تیم خود افزود: به هرحال در لیگ هم بسیار از تیم‌ها دیر شروع کرده‌اند چه برسد به تیم‌های لیگ دسته اول. متاسفانه این رسم و رسومی است که در فوتبال ما باب شده و همه چیز سر جای خودش نیست. قبل از آن که فصل به پایان برسد باید کارهای‌مان برای فصل جدید را انجام داده و انتخاب‌های‌مان را کرده باشیم. باید همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده باشد اما پس از اتمام تازه می‌گوییم حالا به فکر آینده باشیم. بازیکنان هم باید حرفه‌ای رفتار کنند و این‌گونه نباشد که 30 روز تمرین نکنند.

وی درباره شرایط خوشه طلایی افزود: در فصل نقل و انتقالات حتما دوست داریم فعالیت کنیم اما ممکن است با همین نفرات ادامه دهیم. هدف‌گذاری؟ حتما می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم. سخت است که حالا بگوییم قهرمان می‌شویم یا صعود می‌کنیم. صحیح نیست که چنین صحبت‌هایی مطرح شود اما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

801

پاشازاده که مدتی معاون باشگاه استقلال بود در خصوص دغدغه اصلی خود گفت: مدیریت ورزشی و مربیگری فرق چندان زیادی ندارد. متاسفانه تا لغت مدیر شنیده می‌شود همه تصور می‌کنند آن فرد باید پشت میز بنشیند اما خیر. این‌گونه نیست. مگر الیور کان یا پاول ندود مدیر نیستند؟ مدیر ورزشی می‌داند چه کاری برای یک تیم باید انجام شود و چه تصمیماتی در بین فصول گرفته شود.

مدافع اسبق استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان گفت: از استقلال خیلی خبر ندارم. می‌دانم که اردوی ترکیه را پشت سر گذاشته‌اند و در هفته اول لیگ با سپاهان بازی دارند. نمی‌توان از حالا در خصوص ساپینتو یا حتی مورایس قضاوتی در خصوص هماهنگ شدن با فوتبال ایران انجام داد اما بگذارید یک مثال بزنم. وقتی یک خودرو خود از آب درمی آید همه به سراغ آن می‌روند. یا اگر در رستوران یک نفر موفق است همه به سراغ آن شغل می‌روند. این مسئله در فرهنگ و ذات ما است و حالا همه به سراغ مربیان پرتغالی رفته‌اند تا لیگ کاملا پرتغالی شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز