سلمان حسام در گفت‌وگو با برنا

هیچ مربی خارجی برای حدادی معجزه نخواهد کرد/ فصیحی نتیجه خوبی گرفت

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۲۲۵۲
هیچ مربی خارجی برای حدادی معجزه نخواهد کرد/ فصیحی نتیجه خوبی گرفت
پرتابگر اسبق دیسک گفت: هیچ مربی خارجی برای احسان حدادی معجزه نخواهد کرد.

سلمان حسام، پیشکسوت دوومیدانی درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم‌ ملی دوومیدانی شانزده نماینده در این رویداد مهم ورزشی دارد که تا این لحظه نتیجه سه ورزشکار مطرح ما در این بازی ها مشخص است. در بخش زنان دوی ۱۰۰ متر فرزانه فصیحی موفق شد زمان ۱۱.۱۲ ثانیه را به ثبت برساند و با ثبت این زمان هم رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر زنان ایران را شکست و هم به مدال نقره رسید که جا دارد به او خسته نباشید بگویم. فصیحی واقعا نتیجه خوبی گرفت.

وی افزود: متاسفانه در همین ماده حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران  مانند مسابقات قبلی‌اش توفیق چندانی نداشت، تفتیان زمان ۱۰.۰۲ ثانیه را ثبت کرد که یک صدم ثانیه کمتر از رکورد ملی این ماده (۱۰.۰۳ ثانیه) بود در نهایت هم در جایگاه پنجم ایستاد. تفتیان مدتهاست که در فرانسه تمرین می‌کند ولی از المپیک توکیو تا به امروز شاهد نتایج ضعیف او هستیم که نشان می‌دهد فدراسیون باید این زنگ خطر را جدی بگیرد. مهدی پیرجهان هم دیگر نماینده ما در این رویداد بود که انتظار مدال آوری از او داشتیم ولی او هم در این امر ناکام بود.

پرتابگر سابق دیسک با اشاره به شرایط نه چندان مطلوب احسان حدادی دیگر نماینده دوومیدانی ایران در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: بازیهای کشورهای اسلامی رویداد مهمی برای ماست ولی در حقیقت مسابقات خیلی دشواری برای ورزشکارانی که سابقه المپیک و جهان را دارند نیست. ما در دوومیدانی هنوز احسان حدادی را داریم که با توجه به کیفیت مسابقات مدال او حتمی است. در رابطه با حدادی باید بگویم که او دیگر در آستانه 40 سالگی است و طبیعی هم است که مانند گذشته آمادگی خوبی نداشته باشد.

503

حسام تاکید کرد: احسان در قونیه شانس زیادی برای مدال دارد ولی باید پذیرفت که فدراسیون پس از این باید روی جوان‌ترها سرمایه گذاری کند. حداقل نتیجه این بازی‌ها نشان داد که ستاره‌های ما دوران اوج خود را سپری کردند. بازیهای آسیایی هانگژو را در پیش داریم و حدادی در آمریکا با بهترین مربی هم تمرین کند باز کار سختی خواهد داشت. هیچ مربی خارجی نمی‌تواند برای او معجزه کند. امیدوارم احسان آخرین رویداد ورزش خود را با خوشرنگ‌ترین مدال به پایان برساند و فدراسیون هم به جوانترها توجه بیشتری داشته باشد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز