وزیر ورزش و جوانان به شهرستانهای ریگان و فهرج سفر کرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۲۷۰۸
وزیر ورزش و جوانان به شهرستانهای ریگان و فهرج سفر کرد
وزیر ورزش و ‌جوانان امروز پنج شنبه 20 مرداد ماه به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های شاخص، دیدار چهره به چهره با مردم، دیدار با نخبگان، افتتاح مجتمع آب آشامیدنی و بازدید از بیمارستان آیت الله هاشمی به استان کرمان سفر و از شهرهای ریگان و فهرج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی نماینده ویژه رییس جمهور به محض ورود به استان کرمان بر سر مزار شهدای گنکی حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و رخصت گرفت.

وی در ادامه سفر خود به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به دیدار خانواده شهدا رفت و از مادر و خانواده شهید راوند تقدیر کرد و در ادامه به منزل شهید امنیت غلام شاهزاده در شهرستان ریگان رفت و در این دیدار صمیمی پای صحبت و درد و دل مادر شهید نشست.

دکتر سجادی در ادامه سفر با همراهی مسئولان استانی، مجتمع آب اشامیدنی شهر گنبکی استان کرمان را افتتاح کرد که با این افتتاح 7500خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره خواهند برد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از بیمارستان ایت الله هاشمی به همراه مسئولین استانی و شهری بازدید کرد و از نزدیک در جریان امکانات و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز