هفته نخست لیگ برتر فوتبال

جدال مهیج فولاد و صنعت نفت/ تقابل قلعه‌نویی و بردیف در سیرجان

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۲۷۷۲
جدال مهیج فولاد و صنعت نفت/ تقابل قلعه‌نویی و بردیف در سیرجان
در دومین روز از رقابت های لیگ برتر فوتبال در دوره بیست و دوم امروز به جز جدال ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان شاهد برگزاری دو بازی دیگر هستیم تا پرونده اول هفته فصل جدید بسته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بازی های امروز دو دیدار برگزار می‌شود که این دو بازی را با هم مرور می کنیم.

فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان

جواد نکونام و تیمش که در پیش فصل شرایط نسبتاً خوبی را در برگزاری اردو و حضور در فصل نقل و انتقالات داشتند در اولین بازی خود در فولادآرنا پذیرای برزیلی های ایران هستند تا جدالی تمام جنوبی را در اهواز شاهد باشیم. فولادی ها که با تقویت تیم خود برنامه های ویژه‌ای را در فصل جدید در دستور کار دارند در اولین بازی شان در لیگ بیست و دوم  در خانه به مصاف نفت آبادان می روند. نفت آبادان که با رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز کرده است باید در اولین مسابقه خود برابر همسایه اش در اهواز بازی افتتاحیه را پشت سر بگذارد. با توجه به پتانسیل و بضاعتی که این دو تیم دارند شاید روی کاغذ فولادی ها در انتظار پیروزی آسانی باشند اما انگیزه آبادانی ها برای شروع با قدرت در این فصل می تواند دردسرهایی را برای نکونام و شاگردانش در خانه به وجود آورد.

گل گهر سیرجان- تراکتور تبریز

شاگردان قلعه نویی که فصل قبل شرایط عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند در اولین بازی خود در فصل جدید در دیداری خانگی باید به مصاف تیم قربان بردیف بروند. گل گهری ها فصل نقل و انتقالات نسبتاً خوبی را سپری کردند و در غیاب ستاره فصل پیش خود یعنی سعید صادقی در حالی روبروی تراکتور به میدان می‌روند که قرمزهای تبریزی با سرمربی جدید و تغییر و تحولاتی که در بازیکنان خود نسبت به قبل داشتند امیدوارند شرایط متفاوتی را نسبت به قبل برای خود رقم زده و در فصل جدید بازهم تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی باشند. تقابل قلعه نویی و تراکتور تیمی که در سال های نه چندان دور هدایت آن را برعهده داشت می تواند یکی از جالب ترین تقابل های لیگ برتر در هفته اول را رقم بزند. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز