سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان: بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۲۷۸۵
سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان: بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که نیازمند منابع مالی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان ریگان گفت: مشکلات مطرح شده از ابتدای ورود به شهرستان تا پایان کار فهرست شده است که تمام موارد پی گیری می‌شوند.

وی تاکید کرد:  بخشی از مشکلات مطرح شده قطعا در مصوبات سفر نیست، ولی این به معنی فراموشی آن نیست؛ بلکه تنها پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در مصوبات سفر قرار می‌گیرند.

سجادی گفت: برخی از مشکلات نیز باید در جلسه هیات دولت مطرح شوند؛ در هر صورت باید تأکید کنم، همه موارد پیگیری می‌شوند. به گفته سجادی بیشترین مصوبه ورزشی در ریگان است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش، پیگیر بودن، جهادی بودن، پرکار بودن و داشتن دقت نظر را از مهمترین ویژگی‌های دولت انقلابی، عدالت محور و مردمی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد.

وزیر ورزش از وجود بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.

سجادی  خاطرنشان کرد : یکی از محاسن این سفرها، رصد کردن مشکلات از نزدیک و شنیدن صدای مردم است.

فرماندار ریگان نیز در این نشست به مشکلات شهرستان ریگان از جمله جاده ریگان نرماشیر اشاره کرد و گفت: این محور از سال ۱۴۰۰تاکنون ۲۴۳ فقره تصادف در آن رخ داده است که ۳۱کشته و۳۷۲ مجروح برجای گذاشته است.

آبیار گفت: در شهرستان ریگان ۳۸محدوده معدنی وجود دارد که به دلیل نبود راه با مشکلات استخراج مواجه اند.

به گفته وی، ریگان شهرستانی است که روستا‌های آن فقط ۱۶درصد راه آسفالته دارند. فرماندار ریگان خواستار راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی با توجه به خشکیدگی خوشه‌های خرما، ایجاد طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری و ایجاد ایست و بازرسی در ورودی ریگان شد.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز