داورزنی: برای المپیک تیم‌های قدرتمندی داریم

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۲۷۹۳
داورزنی: برای المپیک تیم‌های قدرتمندی داریم
محمدرضا داورزنی از شرایط فعلی تیم ملی والیبال و برنامه‌های پیش روی فدراسیون گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگویی  درباره آخرین وضعیت تیم والیبال کشورمان گفت: از فروردین تاکنون ما وقت خالی نداشتیم و به صورت متناوب بازی تدارکاتی در همه رده سنی دختران و پسران برگزار کردیم. سطح آمادگی همه رده‌ها را بالا بردیم و به عنوان نمونه در همین مسابقات کشورهای اسلامی این تیم ب ما هست که حضور دارد. البته همراه تیم الف نیز در لیگ ملت‌ها حضور داشتند و تیم بزرگسالان ما نیز هفته آینده برای یک یا دو بازی تدارکاتی پیش از مسابقات جهانی، عازم لهستان خواهند شد. 

او افزود: دختران ما نیز قبل از این بازی‌ها ۳ بازی در ترکیه و ۳ بازی در قزاقستان داشتند و در این مسابقات نیز برای آمادگی نسبت به رقابت‌های کاپ آسیا حضور دارند. 

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص هدف‌گذاری و برنامه‌های پیش روی این فدراسیون خاطرنشان کرد: امید دارم جزو چهار تیم اول بانوان و آقایان در آسیا باشیم و این هدف مشروط به بازی‌های تدارکاتی مداوم است که تا اینجای کار خوب پیش رفتیم. قطعا برای المپیک پاریس و المپیک ۲۰۲۸ تیم‌های قدرتمندی را خواهیم داشت. 

وی در پایان درباره تجدید قوای تیم و نسل جوان و فرصتی که در اختیارشان است، بیان کرد: ما پیش از این فرصتی به جوانان نمی‌دادیم، اما در این مسابقات این فرصت را به جوانان دادیم که خودشان را ثابت کنند و بعضا می گویند چرا تغییرات زیاد صورت می‌گیرد که پاسخش را باید در این ظرفیت‌سازی و رشد بازیکنان جوان دید که هرکدام می‌توانند وزنه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ما باشند. 

انتهای پیام/ /

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز