کارخانه: برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر پیروزی دارد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۰۵:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۴۹۴
کارخانه: برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر پیروزی دارد
سرپرست تیم ملی ب والیبال ایران گفت: برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر بیشتر از پیروزی دارد و شاید این باخت باعث شود که کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه پس از بازی ایران برابر ترکیه اظهار کرد: بازیکنان زحمت خود را کشیدند و علی رغم شایستگی مسابقه را واگذار کردند. در ابتدای این دیدار تیم ایران دو ست جلو بود اما مسابقه والیبال است و نتیجه مساوی ندارد.

وی ادامه داد: زمان مناسبی باختیم چون در هر حال به عنوان تیم اول گروه صعود خواهیم کرد. برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر بیشتر از پیروزی دارد و شاید این باخت باعث شود که کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کرده و هوشیارتر عمل کنند.

کارخانه با بیان این که مسابقه با ترکیه کمک کرد که برخی از ایرادات تیم مشخص شود تا بتوان آن‌ها را برطرف کرد، افزود: شاید بخشی از افت بازی بازیکنان این بود که مطمئن بودند به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد.

وی با بیان این که این مسابقه تلنگری برای بازیکنان ایرانی بود، گفت: تا به امروز تیم ب چندان تحت فشار قرار نگرفته بود در حالی که سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بالاست. بازیکنان ایران شایستگی لازم را دارند و ان شاءالله در ادامه با تلاش بیشتر و خطاهای کمتر پیروزی با تیم ایران خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز