پس از سفری ۱۶ ساعته؛ تیم ملی والیبال به کراکوف رسید

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۳۸۷۴
پس از سفری ۱۶ ساعته؛ تیم ملی والیبال به کراکوف رسید
تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۱۶ ساعته به هتل محل اقامت خود در شهر کراکوف رسید.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی مردان جهان بامداد یک‌شنبه تهران را به مقصد لهستان ترک کرده بود، پس سفری ۱۶ ساعته به هتل ویتیک محل اقامت خود در شهر کراکوف لهستان رسید.

کاروان والیبال ایران متشکل از 12 بازیکن از تهران راهی دبی و پس از چند ساعت توقف از آنجا راهی کراکوف شد.

نفرات اعزامی همزمان با مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ویزاهای خود را دریافت کرده بودند، اما اکبر محمدی، احمد لاهوتی و محمدجواد معنوی‌نژاد که اخیراً برای دریافت ویزا اقدام کرده بودند، قرار است فردا به جمع سایر نفرات اضافه شوند.

همچنین عظیم جزیده، شهروز همایونفرمنش و امین علی‌اکبری که هم اکنون همراه با تیم ملی ب در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند، پس از اتمام آن بازی‌ها، تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

میلاد عبادی‌پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند.

بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم ازاعضای کادرفنی تیم ملی در کراکوب به شمار می‌روند.

براساس برنامه، ملی‌پوشان امروز استراحت خواهند کرد و از فردا (دوشنبه 24 مرداد) برنامه‌های تمرینی خود را با جدیت دنبال می‌کنند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام // 

 

نظر شما