محمود شافعی در گفت‌وگو با برنا

انتقادی به پرسپولیس وارد نیست/ اسماعیلی‌فر فراتر از انتظار بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۳۸۸۴
انتقادی به پرسپولیس وارد نیست/ اسماعیلی‌فر فراتر از انتظار بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: تیم گل‌محمدی در دیدار اول اشکالاتی داشت اما این مسئله را به پای شرایط خاص بازی‌های ابتدایی می‌گذاریم.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیم پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم اولین بازی خود را برگزار کردند. با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ها از دوران بدنسازی خارج شده اند، پرسپولیس و ذوب آهن در این دیدار شرایط بدی نداشتند و در طول مسابقه شاهد بازی خوب و جان‌داری از دو تیم بودیم. پرسپولیس در این بازی موقعیت های خوبی را برای گلزنی داشت اما دفاع فشرده ذوب آهن باعث شد که برتری پرسپولیس در این دیدار با گل کامل نشود.

وی در ادامه اشاره‌ای به 10 نفر شدن حریف داشت و تاکید کرد: زمانی که تیم 10 نفره می شود بازی برای تیمی که با بازیکنان کامل در زمین حضور دارد سخت می شود چرا که اعضای تیم 10 نفره شده تلاش می کنند جای خالی مهره اخراجی شان را با دوندگی بیشتر پر کنند. ذوب آهن در این بازی با شیوه کاملا تدافعی به میدان آمده بود و پس از اخراج مدافع ذوب این مسئله شدت پیدا کرد و شاهد دفاع فشرده تری از ذوب آهن در نیمه دوم بودیم تا تلاش پرسپولیس برای رسیدن به گل بی اثر بماند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد انتقاداتی که پس از این تساوی به تیم گل‌محمدی وارد شده است هم افزود: یحیی هنوز نتوانسته از تمامی مهره هایش در ترکیب پرسپولیس استفاده کند. با توجه به اینکه در ابتدای راه هستیم نمی توان به سیستم بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن انتقاد کرد. پرسپولیس در حال حاضر مهاجم جدیدی به خدمت گرفته که بدون شک با حضورش در ترکیب می تواند شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند. پرسپولیس در این دیدار با چند محروم و مصدوم به میدان رفت و باید این مسئله نیز مورد توجه قرار بگیرد که گل محمدی تمام مهره هایش را در اختیار نداشت.

شافعی درباره عملکرد مهره‌های جدید پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: بازی برای پرسپولیس شرایط خاصی دارد و مسئولیت سنگینی برای بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید ایجاد می کند. با این وجود به نظر من مهره های جدید در بازی اول عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند جزو بهترین های ایران بودند که به پرسپولیس پیوسته اند. در مورد این بازیکنان باید کمی صبر کرد تا بتوانند خودشان را با سایر نفرات تیم هماهنگ کنند.  این تیم چند هفته ای به زمان نیاز دارد تا هماهنگی های لازم را به دست آورد و بتواند بهترین نمایش را از خود ارائه بدهد.

66

هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه اشاره‌ای به عملکرد خوب دانیال اسماعیلی‌فر در این دیدار داشت و افزود: به نظرم دانیال اسماعیلی فر از همه بازیکنان جدید بهتر عمل کرد و به نوعی فراتر از انتظارها ظاهر شد. عملکرد خوب اسماعیلی فر در این دیدار باعث شد سمت راست پرسپولیس تبدیل به یکی از نقاط قوت این تیم شود. صادقی و گولسیانی نیز در این بازی خوب بودند ولی همانطور که گفتم این نفرات به هماهنگی بیشتری با تیم نیاز دارند.

شافعی درباره دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: فولاد تیم خوب و پرمهره ای است و در فصل نقل و انتقالات نفرات خوبی را به خدمت گرفته است. این تیم در حال حاضر تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و به همین دلیل با توپ پر فصل جدید را آغاز کرده است. به نظرم بازی پرسپولیس و فولاد یکی از جالب ترین و پرهیجان ترین دیدارهای این دوره از مسابقات خواهد بود.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز