بازی‌های کشورهای اسلامی/ هر سه نماینده شنا ایران راهی نیمه نهایی شدند

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۴۱۵۶
بازی‌های کشورهای اسلامی/ هر سه نماینده شنا ایران راهی نیمه نهایی شدند
در سومین روز از مسابقات شنا بازی های کشورهای اسلامی بنیامین قره حسنلو و متین سهران در 50 آزاد و مهران قاسم زاده در 100 قورباغه جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در سومین روز از رقابت های شنا بازی های کشورهای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) ملی پوشان شنای ایران در مرحله مقدماتی ماده های 50 متر آزاد و 100متر قورباغه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، فینال 4 در 200 متر آزاد تیمی بصورت مستقیم برگزار می‌شود و نمایندگان شنا ایران عصر امروز در این ماده به آب می‌زنند. ابوالفضل سام و هومر عباسی نیز که روز گذشته جواز حضور در فینال 100 متر کرال پشت را کسب کرده بودن نیز عصر امروز برای کسب مدال تلاش می‌کنند. 

مسابقات شنا روز سوم با ماده 50 متر آزاد آغاز شد. دو نماینده سرعتی رو تیم ملی ایران موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این ماده را کسب کنند. بنیامین قره حسنلو رکورد دار این ماده 50 متر را در مدت زمان 23.36 شنا کرد و در رتبه پنجم ایستاد. متین سهران نیز با ثبت زمان 23.62 یازدهم شد و عصر امروز این دو شناگر باید در مرحله نیمه نهایی با حریفان خود به رقابت بپردازند. در ادامه مهران قاسم زاده در 100 متر قورباغه با ثبت زمان 1:05.43 در رتبه هفتم جدول مقدماتی قرار گرفت و عصر امروز در نیمه نهایی به آب خواهد زد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز