آرش صادقیانی در گفت‌وگو با برنا

محمد موسوی را قضاوت نمی‌کنم/ پیشرفت در رده‌های بالا همیشه کندتر است

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۴۸۰۰
محمد موسوی را قضاوت نمی‌کنم/ پیشرفت در رده‌های بالا همیشه کندتر است
مربی والیبال گفت: نمی‌خواهم قضاوتی درباره رفتن موسوی و نوع رفتنش از تیم ملی داشته باشم.

آرش صادقیانی، مربی والیبال درباره شرایط تیم‌ ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: با توجه به بازی هایی که در لیگ ملت‌ها انجام دادیم خوشبختانه به نظر می‌رسد تیم شرایط مساعدی داشته باشد. در آن بازی‌ها دیدیم که بچه‌ها بازی به بازی هماهنگ‌تر و روان‌تر بازی کردند. تجربه بسیار خوبی برایشان بود اما شرایط برای مسابقات قهرمانی جهان کمی متفاوت است و در این مسابقات همه تیم ها با تمام قدرت می آیند. قطعا این بازی ها سخت تر خواهد بود ولی امیدوارم بچه‌ها و کادر فنی از تجربه لیگ ملت ها در این مسابقات استفاده کنند.

وی در واکنش به کناره گیری محمد موسوی از تیم ملی گفت: درباره دعوت از موسوی باید بگویم که کادر فنی با توجه به نیازی که احساس کرد از او برای حضور در اردوها دعوت کرد. موسوی هم بی‌شک یکی از ستاره‌های والیبال ماست و حضورش می‌توانست به تیم کمک کند اما اینکه چرا انصراف داد را دقیق نمی‌دانم و نمی‌خواهم قضاوتی هم درباره رفتن موسوی و حتی نوع رفتنش داشته باشم.

صادقیانی در ادامه با اشاره به اینکه والیبال در این سال‌ها روند رو به رشدی را طی کرده است، افزود: در یک دهه گذشته خوشبختانه والیبال عملکرد خوبی داشته یعنی در حقیقت در مسیر توسعه بوده است. همین که ما موفق شدیم در بین هشت تیم قرار بگیریم اتفاق خوبی بود اما طبیعی است که هرچه به مراحل بالاتر بروید رقابت سخت‌تر و پیشرفت کندتر می‌شود. به این تیم زمان بدهیم چرا که جوان‌های خوبی داریم چه در همین تیم فعلی و چه در رده پایه، بچه‌هایی که می‌توانند در آینده سکوهای مهم را برای ما به ارمغان بیاورند.

55

کارشناس والیبال درباره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا گفت: این بازی ها به میزبانی تهران است که یک امتیاز مثبت برای ماست ولی فارغ از این ماجرا تیم خوبی داریم. تیمی که 10 ماه در اردو بوده و تمرینات سخت و طولانی را پشت سر گذاشته و امیدوارم نتیجه این تمرینات طولانی مدت را ببینند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز