در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

پایان رافت: لوکادیا می‌تواند حلال مشکلات گلزنی پرسپولیس باشد

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۵۲۶۲
پایان رافت: لوکادیا می‌تواند حلال مشکلات گلزنی پرسپولیس باشد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنی که سابقه بازی در آیندهوون و برایتون را دارد بدون شک از نظر فنی شرایطی خوبی داشته است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در شروع فصل جدید اظهار داشت: لیگ امسال با سر و صداهای زیادی در فصل نقل و انتقالات آغاز شد و پرسپولیس هم موفق شد ستاره ها و بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد و با تیمی تقریباً کامل پای به مسابقات بگذارد. فوتبال ورزش گروهی است که تیم ها با توجه به دامنه تغییرات برای ایجاد هماهنگی بیشتر تیم ها نیازمند زمان هستند و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل باید به تیم ها زمان داد تا پس از هماهنگی بتوانند شرایط دقیق خود را نشان دهند.

وی درباره بازی اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن تاکید کرد: همانطور که گفتم برای ایجاد وحدت تاکتیکی و شرایط فنی خوب همه تیم ها نیازمند زمان هستند و پرسپولیس برای رسیدن به شرایط ایده آل به هماهنگی بیشتری نیاز دارد تا به وحدت تاکتیکی برسد. با این وجود پرسپولیس مقابل ذوب آهن شرایط بدی نداشت و فقط کمی بدشانس بود که نتوانست برنده شود.

این پیشکسوت در مورد وضعیت بدنی بازیکنان در شروع فصل تصریح کرد: سال قبل شاهد این بودیم که انتقادات زیادی درباره بدنسازی بازیکنان به پرسپولیس وارد شد و به همین دلیل تغییراتی در در این زمینه در کادر فنی صورت گرفت. بدنسازی برای تیم ها و بازیکنان حرفه ای بسیار مهم است. به هر حال همانطور که گفتم پرسپولیس در بازی اول مقابل ذوب‌آهن از نظر بدنی شرایط بدی نداشت. به نظرم با توجه به فشار تمرینات و اینکه تیم به تازگی از بدنسازی خارج شده می توان گفت وضعیت بدنی بد نبود و امیدواریم که هفته به هفته تیم از این جهت بهتر و بهتر شود.

رافت در خصوص اضافه شدن یورگن لوکادیو، مهاجم هلندی به جمع سرخ‌پوشان به خبرنگار برنا گفت: لوکادیو مهاجم خوبی است. این مسئله را می توان از کارنامه و رزومه او متوجه شد. بازیکنی که سابقه بازی در آیندهوون و برایتون را دارد بدون شک از نظر فنی شرایطی خوبی داشته است. البته مصاحبه اخیر گل‌محمدی را خواندم. ظاهراً حدود 100 روزی است از شرایط بازی به دور بوده و شاید در شروع از نظر بدنی وضعیت خوبی نداشته باشد اما کارنامه و رزومه این بازیکن نشان می‌دهد که او می‌تواند در خط حمله حلال مشکلات پرسپولیس باشد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد انتقادات زیادی که از تمیروف می‌شود، نظر جالبی دارد. وی در این راستا می‌گوید: این بازیکن از نظر فنی بازیکن خوبی است و در حال حاضر اصلی ترین مشکل او بحث روحی و روانی است که اگر این موضوع حل شود می تواند به پرسپولیس کمک کند. در مورد عبدی و پاکدل باید بگویم که این دو بازیکن مهاجمان خوبی هستند و در صورت رفع مصدومیت و رسیدن به آمادگی می توانند مهره های موثری برای پرسپولیس باشند.

وی در مورد لزوم اضافه شدن مهاجم دیگری به جمع سرخ‌پوشان گفت: در صورتی که شرایط مالی باشگاه فراهم باشد جذب یک مهاجم دیگر می تواند تیم را در فاز حمله تکمیل تر از قبل کند اما اگر این شرایط فراهم نبود به نظرم پرسپولیس می تواند با چهار مهاجم فعلی شرایط خوبی را رقم بزند.

رافت درباره بازی برابر فولاد تاکید کرد: همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه و دوندگی بیشتری دارند و فولاد با توجه به مهره های خوبی که در اختیار دارد بدون شک با تمام قوا و انگیزه بالایی روبروی پرسپولیس به میدان می رود. پرسپولیس می‌تواند با استفاده از شرایط میزبانی در استادیوم آزادی نمایش خوبی را از خود ارائه داده و اولین پیروزی فصل را به دست بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به حضور هواداران برای بازی با تیم فولاد روی سکوهای استادیوم آزادی داشت و گفت: حضور هواداران می تواند برگ برنده تیم باشد. پرسپولیس همیشه با استفاده از انرژی هوادارانش اتفاقات خوبی را رقم می زند و امیدوارم این بار این اتفاق رخ دهد. با توجه به اینکه بازی قرار است در حضور هواداران برگزار شود این مسئله به پرسپولیس کمک می‌کند تا با استفاده از یار دوازدهم خود برنده این بازی مهم باشد.  

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز