طلوع‌کیان: پله به پله به فکر موفقیت در المپیک پاریس هستیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۵۴۴۴
طلوع‌کیان: پله به پله به فکر موفقیت در المپیک پاریس هستیم
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اوکراینی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی می‌زدند و به همین دلیل بازی تدارکاتی با این تیم، تمرین بسیار خوب برای بازیکنان ایران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا طلوع کیان درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه شروع رقابت‌های جام واگنر اظهار داشت: با توجه به این‌که تیم ایران چند روز زودتر به لهستان آمد، دو جلسه تمرین کردیم و یک بازی دوستانه با اوکراین انجام دادیم که شرایط بسیار خوبی داشت.

وی افزود: تیم ملی والیبال اوکراین بازیکن بسیار خوبی همچون پلوتنیسکی را در ترکیب خود داشت و حدود 20 روز در لهستان اردو زده بود. هماهنگی‌ها از قبل انجام شده بود تا یک بازی با این تیم برگزار کنیم و بازی بسیار خوبی هم بود.

طلوع‌کیان تصریح کرد: اوکراین به سبک روسیه والیبال بازی می‌کند و فکر می‌کنم با توجه به سرویس‌های پرشی خوبی که می‌زدند یک تمرین بسیار خوبی برای تیم ایران بود. نقطه ضعف‌هایمان نمایان شد. هرچند که بازیکنان خستگی راه را هم داشتند، اما محکی جدی برای بازیکنان ایران محسوب ‌شد.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم در سه مسابقه‌ای که در جام واگنر با تیم‌های لهستان، صربستان و آرژانتین خواهیم داشت هم محک خوبی بخوریم، نقاط ضعف تیم مشخص شود، بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند و با هم هماهنگ‌تر شوند. یک بازی هم در اسلوونی با تیم ملی این کشور خواهیم داشت. امیدوارم این بازی‌ها خوراک خوبی به کادر فنی بدهد تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

طلوع کیان گفت: در دوره گذشته رقابت های قهرمانی جهان عنوان سیزدهم را کسب کردیم و امسال هم کارمان سخت است چون با آرژانتینی روبرو خواهیم شد که برنز المپیک را دارد. مصر قهرمان آفریقا است و هلند هم از جمله تیم‌های قدرتمند است که در لیگ ملت‌ها نتیجه را به این تیم واگذار کردیم. بازیکنان انگیزه بالایی برای این مسابقات دارند و امیدوارم همه عملکرد قابل قبولی داشته باشند تا دل مردم شاد شود.

وی با بیان اینکه نباید عجله کرد، اظهار داشت: امیدوارم تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا کند و به تمام اهدافش قدم به قدم تا المپیک برسد. تیم ایران یک یا دو مسابقه ندارد، بلکه تا المپیک پاریس رقابت های زیادی را در پیش دارد. باید پله به پله پیش رفت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در انتخابی المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و در میدان بزرگ المپیک هم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم تا پرچم کشورمان بازهم بالا برود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (پنج‌شنبه 27 مرداد) در نخستین مسابقه خود به مصاف لهستان میزبان جام واگنر می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما