دبیرکل فدراسیون والیبال: نوجوانان ایران قدرت برتر آسیا هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۵۴۵۹
دبیرکل فدراسیون والیبال: نوجوانان ایران قدرت برتر آسیا هستند
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان ایران ثابت کردند مدعی و قدرت برتر آسیا هستند. امیدوارم با همین روند پیش بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میلاد تقوی در مورد تقویم سال جاری فدراسیون اظهار داشت: سال بسیار پرمشغله‌ای را پشت سر می‌گذاریم و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی هم بودیم. یکی از مهم‌ترین این اتفاقات، مدال تاریخی تیم ملی زنان ایران بود که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آمد. این مدال، انگیزه‌ای برای کارهای بزرگ‌تر و سخت‌تر از سوی شاگردان کمپدلی خواهد بود.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: امسال همچنین میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا هستیم. سال گذشته نیز، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در سخت‌ترین شرایط کرونایی برگزار کردیم.

تقوی با اشاره به حضور هشت تیم در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تصریح کرد: انتظار داشتیم تیم‌های بیشتری در این رقابت‌ها شرکت کنند چرا که دغدغه ایران به عنوان قدرت برتر والیبال آسیا، ارتقاء سطح والیبال پایه در کشور است.

وی در مورد میزبانی ایران گفت: از همه عوامل اجرایی تشکر می‌کنم. مثل همیشه به بهترین شکل ممکن میزبانی را انجام خواهیم داد.

تفوی در پایان گفت: بازیکنان ایران ثابت کردند مدعی و قدرت برتر آسیا هستند. امیدوارم با همین روند پیش بروند و شاهد موفقیت‌های روز افزون آن‌ها باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز