کاتا تیمی ایران در انتظار مدال برنز بازی‌های همبستگی اسلامی

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۵۴۹۰
کاتا تیمی ایران در انتظار مدال برنز بازی‌های همبستگی اسلامی
ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر نمایندگان کاتا تیمی آقایان کشورمان به دیدار رده بندی بازی های کشور های اسلامی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر نمایندگان کاتا تیمی آقایان کشورمان پس از اجرای  دور اول مسابقات در رده چهارم قرار گرفتند و در دور دوم مسابقات نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند تا راهی دیدار رده بندی مسابقات شوند و شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کنند.

نمایندگان کاتا تیمی ایران در دور اول با کسب امتیاز ۲۳.۴۰ پشت سر تیم های کویت، مراکش و اندونزی قرار گرفت و به مرحله بعدی راه یافت. در دور دوم نیز با کسب امتیاز ۲۳.۶۰ در جایگاه سوم بعد از کشور های کویت و مراکش ایستاد تا راهی دیدار رده بندی شود.

تیم ایران عصر امروز در مقابل تیم الجزایر شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان می کند و تیم های کویت و ترکیه نیز راهی فینال این مسابقات شدند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز از روز گذشته چهارشنبه ۲۶ مرداد آغاز و تا امروز (پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱) با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما