نسرین خزانی در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد

سرمربی ایتالیایی چه نقشی در طلسم شکنی والیبال زنان ایران داشت؟

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۵۶۶۵
سرمربی ایتالیایی چه نقشی در طلسم شکنی والیبال زنان ایران داشت؟
نسرین خزانی معتقد است تیم‌ ملی والیبال زنان ایران با حضور کادر فنی ایرانی نیز می‌توانست نایب قهرمان مسابقات شود.

نسرین خزانی، پیشکسوت والیبال زنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص طلسم شکنی تیم‌ ملی زنان و کسب مدال نقره در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: تیم ما بعد از سالها در این بازیها شرکت کرد که در نوع خود اتفاق خوبی برای والیبال ما بود. این تیم موفق شد مدال نقره مسابقات را کسب کند که اتفاق مثبتی است و خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این نتیجه یک انگیزه شود تا ملی پوشان بتوانند در میادین پیش رو نیز موفق ظاهر شوند.

وی افزود: در رابطه با سطح کیفی بازیها باید عرض کنم در کل هفت تیم در این بخش حضور داشت و تیم ملی کشورمان هم در مجموع چهار بازی انجام داد. مهمترین رقبای ما ازبکستان و ترکیه بودند تیم ازبک‌ها واقعا خوب بود بازیکنهای قدبلندی داشتند و بسیار پخته عمل می‌کردند. تیم ترکیه هم از هر جهت از ما سرتر بود و بازی فوق‌العاده‌ای در هر دو بازی انجام داد و با برتری مقابل ملی‌پوشان ما مدال طلا را به دست آورد.

سرمربی اسبق تیم‌ ملی خاطرنشان کرد: بچه‌ها نتیجه تلاش‌هایشان را به دست آوردند. انتظاری جز این هم نبود و بازیکن‌های ما به هیچ عنوان بی‌تجربه نیستند هر یک از آنها نزدیک به 15 سال است که در تیم‌ ملی حضور دارند. برخی از بچه‌ها حتی نخستین اعزام خارجی‌شان را مانند مهسا کدخدا در زمان مربیگری من تجربه کردند. پس تیم پخته‌ای از جهت شرکت در میادین بین‌المللی داریم ولی تیم ما بدون ضعف هم نیست. ضعف‌هایی که نمی‌دانم چه زمانی باید برای آن چاره جویی کنیم.

پیشکسوت والیبال ادامه داد: ما در بازیهای آسیایی برنده شدیم و مدال نقره گرفتیم این نتیجه بسیار شایسته است و باعث افتخار اما نباید پشت همین تک مدال پنهان شویم. والیبال ایران هنوز هم مقابل تیم‌های کوچک آسیایی مانند ژاپن و چین حرفی برای گفتن ندارد ما هنوز هم آرزوی اینکه فقط یک ست مقابل این تیم‌ها پیروز شویم را داریم ولی امیدوارم این مدال انگیزه شود تا بتوانیم با جدیت روی ضعف‌ها کار کنیم. ببینید همین تیم باید سال آینده در هانگژو و بازیهای آسیایی شرکت کند آنجا دیگر قابل قیاس با این بازیها نیست از حالا باید برنامه دقیق داشته باشیم.  اینکه تیم برود ببازد و بیاید بگوید بی تجربه هستیم دیگر زشت خواهد بود حتی حالا این حرف درست نیست چون مشکل تیم کم تجربگی نیست.

خزانی در مورد کادر فنی تیم‌ ملی نیز گفت: به کادر فنی هم خسته نباشید می‌گویم اما کمپدلی برای تیم کاری نکرد این تیم همان تیم 15 سال پیش است. فرقی نداشت من هم اگر کنار تیم بودم این نتیجه به دست می‌آمد اگر خانم شعبانی هم بود باز این نتیجه را داشتیم. زمانی می‌توانستیم بگوییم که کمپدلی برای تیم کاری کرده است که موفق می‌شد مقابل ترکیه برنده شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای  پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز