علیرضا بیرانوند: هواداران پرسپولیس حمایت کنند

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۹۳۸
علیرضا بیرانوند: هواداران پرسپولیس حمایت کنند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این بازی به تساوی رسیدیم ولی مالکیت بازی خوبی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند اظهار داشت: ما در این بازی، مالکیت توپ خوبی داشتیم اما هنوز هفته دوم است بنابراین هواداران نگران نباشند. همچنین مطمئن باشند با یکی، دو برد به جایگاهی که دوست دارند، می‌رسیم‌. به نظرم بازی‌هایی که هفته اول و دوم انجام دادیم راضی‌کننده است.

گلر پرسپولیس درباره صحنه تک به تک که رخ داد و افتادن بازیکن فولاد به روی زمین، عنوان کرد: طبیعی است، تیمی که مالکیت توپ دارد، به حریف فشار می‌آورد. فولاد یکی از تیم‌های خوب و نماینده ما در لیگ قهرمانان بوده و بازیکنان خوبی خریده است. در مجموع بازی خوبی بود و  تقسیم امتیازات، عادلانه بود.

وی درباره موقعیت‌هایی که از حریف گرفت، خاطرنشان کرد: من وظیفه‌ام این است از دروازه دفاع کنم و گل نخورم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم. اینجا آمدم صحبت کنم که هواداران بدانند شرایط تیم خوب است و نگران چیزی نباشند. این تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده و هواداران گول چند رسانه‌ای که فیلم هواداران را می‌گذارند، نخورند. هواداران، ما را حمایت کنند، دست آنها را می‌بوسیم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. از هواداران می‌خواهم به تیم‌های دیگر احترام بگذارند و بیش از گذشته ما را حمایت کنند.

بیرو در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان و اینکه مشکلی با این موضوع ندارد، گفت: به نظرم عادلانه نیست قرارداد بازیکنان مشخص شود با این کار چه چیزی عاید رسانه‌ها می‌شود؟ بازیکنان زحمت می‌کشند. قرارداد خودم چند سال قبل منتشر شد. قرارداد بازیکنان بالا رفته و الان برخی از بازیکنان به خاطر قرارداد بهتر به کشورهای عربی می‌روند تا پول بگیرند. یک بازیکن که به خاطر پول به کشور دیگر می‌رود در داخل بازی کند باعث قوی شدن تیم‌های ما می‌شود. من فکر می‌کنم با جذب بازیکنان خوب تیم‌های باشگاهی بیشتری از این پس می‌توانند راهی فینال آسیا شوند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز