در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

رضا نوروزی: شرایط پرسپولیس با اضافه شدن لوکادیا بهتر می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۶۲۴۲
رضا نوروزی: شرایط پرسپولیس با اضافه شدن لوکادیا بهتر می‌شود
مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر در رشته بدنسازی فعالیت دارد صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حضور در رشته بدنسازی و فیتنس پس از سال‌ها حضور در دنیای فوتبال اظهار داشت: آسیب‌دیدگی داشتم که امکان درمان آن وجود نداشت و این مسئله مرا مجبور کرد در سن 33 سالگی از فوتبال خداحافظی کنم. من از سال ها قبل به این ورزش علاقه داشتم و پس از مصدومیت در فوتبال تصمیم گرفتم خودم را در این رشته محک بزنم.

وی با تاکید به این موضوع که در کنار حضور در بدنسازی همچنان پیگیر فوتبال است، تصریح کرد: هنوز از فضای فوتبال دور نشده ام و خیلی دوست دارم در زمینه مربیگری کارم را ادامه بدهم

ستاره سابق فوتبال ایران در مورد سختی‌های رشته بدنسازی افزود: این رشته، رشته ساده ای نیست و سختی های خاص خود را دارد. دوری از خانواده، رژیم های سخت غذایی و حتی تحمل گرسنگی و تشنگی از جمله سختی های این رشته است و شرایط خاص خود را دارد.

نوروزی در مورد وضعیت فدراسیون بدنسازی در حضور نصیرزاده تاکید کرد: در فدراسیون بدنسازی پیشرفت های خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم در بحث مالی شرایط به گونه ای شود که ورزشکاران این رشته بتواند از وضعیت خوبی برخوردار شوند.

501

رضا نوروزی اشاره‌ای نیز به وضعیت حال حاضر پرسپولیس در لیگ برتر داشت و در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس در یارگیری خوب عمل کرده است. با اضافه شدن یورگن لوکادیو مهاجم جدید این تیم، شرایط بهتر هم می شود. امسال چه در کادر فنی و چه در زمینه نقل و انتقالات بازیکن اتفاقات مثبتی برای پرسپولیس رخ داده و اگر حواشی گریبان تیم را نگیرد اطمینان دارم پرسپولیس می تواند در پایان فصل قهرمان شود.

پیشکسوت پرسپولیس لیگ جذابی را برای این فصل پیش بینی کرد و در خصوص مدعیان قهرمانی هم گفت: امسال سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دهند. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
رایان
|
-
|
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
۱۰۰ درصد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز