پرونده ویژه "برای مردم"

محمود کلهر: تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات قابل تحسین است/ سجادی دغدغه‌ها را به خوبی درک می‌کند

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۶۶۰۷
محمود کلهر: تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات قابل تحسین است/ سجادی دغدغه‌ها را به خوبی درک می‌کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط و عملکرد وزارت ورزش و جوانان در یک سال اخیر توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط وزارت ورزش و جوانان در یک سال اخیر اظهار داشت: کار در وزارتخانه و حل مشکلات موجود در عرصه ورزش مسئولیتی سنگین است که در یک سال اخیر این مسئولیت مهم به عهده سیدحمید سجادی و همکاران و معاون های او بوده و می توان گفت آنها تلاشی ویژه را در این مدت برای رفع مشکلات در زمینه ورزش و دغدغه های جوانان کشور داشته اند.

وی در ادامه تاکید کرد: پس از سال ها وزیری به عنوان نفر اول در سطح کلان ورزش برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد که از خانواده ورزش و قهرمان المپیک بوده اند و این اتفاق، اتفاق خوبی برای ورزش ما محسوب می شود چرا که یک فرد ورزشی دغدغه ها و مشکلات موجود را به خوبی درک می کند و بهتر می تواند مشکلات را برطرف کند. در این مورد باید بگویم تلاش های سجادی و همکارانشان در یک سال اخیر در خور توجه و قابل تحسین بوده که این تلاش ها برای حل مشکلات از سوی آنها کماکان ادامه دارد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص حل بخشی از مشکلات ورزش در یک سال اخیر گفت: همان طور که گفتم مشکلات زیاد است و تقریبا اکثر آنها زیربنایی محسوب می شود. نتایج تلاش های وزارت ورزش در یک سال اخیر نشان می دهد که عزمی راسخ برای رفع مشکلات وجود دارد و می تواند دید مثبتی را در آینده برای همه ایجاد کند.

کلهر اشاره‌ای به حل برخی از دغدغه‌های موجود در فوتبال و مشکلات پرسپولیس و استقلال داشت و در این مورد افزود: در سال ها و دوره های گذشته همه فقط قول حل مشکلات و خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال را به مردم داده بودند ولی در عمل اتفاق خاصی رخ نداد اما وزارت ورزش در دوره فعلی گام های موثری را برداشته که همه ما را به نهایی شدن این آرزوی دیرینه امیدوار کرده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز