پاراتکواندو ایران نایب قهرمان آسیا شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۷۵۸۳
پاراتکواندو ایران نایب قهرمان آسیا شد
تیم ملی پاراتکواندو ایران دو بخش زنان و مردان با کسب در مجموع ۹ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفتمین دوره رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه آغاز شده بود؛ در نهایت با قهرمانی تیم ملی بانوان و نایب قهرمانی تیم مردان کشورمان به پایان رسید. 

تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان با کسب 4 مدال طلای مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی، مهتاب نبوی، رایحه شهاب و 2 نقره رزا ابراهیمی و رومینا چمسورکی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم های ازبکستان و قزاقستان نیز بعد از ملی پوشان ایران به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در گروه آقایان، تکواندوکاران ایران صاحب 2 مدال طلا و یک برنز شدند تا پس از 6 دوره قهرمانی این بار برسکوی دوم قاره کهن بایستند؛ علیرضا بخت و حامد حق شناس 2 مدال طلا و سعید صادقیانپور یک مدال نقره تصاحب کردند. تیم ملی ژاپن در گروه آقایان اول شد، ازبکستان نیز پایین تر از ایران به عنوان سومی رسید.

گفتنی است در مجموع تیمی، تیم ملی ایران با کسب 9 مدال؛ قهرمان پاراتکواندو آسیا لقب گرفت.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو در بخش آقایان برعهده مرتضی سلطانی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در بخش بانوان نیز عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم ملی هستند. 

انتهای پیام//

نظر شما