محمدحسین ناییجی در گفت‌وگو با برنا

رضایت هواداران یزدی را جلب می‌کنیم/ پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی است

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۹۳۶۳
رضایت هواداران یزدی را جلب می‌کنیم/ پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی است
گلر سابق پرسپولیس امیدوار است در فصل جاری با تیمش در لیگ دسته اول شرایط خوبی را داشته باشد.

محمدحسین ناییجی، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که فصل قبل در تیم‌های فوتبال خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک بازی می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره تیم جدیدش اظهار داشت: تیم تازه تاسیسی داریم و سعید اخباری تیم خوبی جمع کرده است و انشاالله بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و به امید خدا آخر فصل به لیگ برتر صعود کنیم. بدنسازی خوبی انجام دادیم و یارگیری عالی داشتیم. نفرات خوبی از تیم های لیگ برتری و لیگ یک گرفتیم.

گلر سابق الومینیوم اراک افزود: آقا سعید مربی با شخصیت و فنی است. من تا قبل از حضورم در تیم چادرملو تجربه کار کردن با او را تا الان نداشتم ولی خوشبختانه امسال با او کار می کنم. به امید خدا که بتوانیم در کنار هم کار بزرگی برای باشگاه چادرملو انجام بدهیم.

گلر باتجربه یزدی‌ها درباره مدت قراردادش و سابقه حضور در چند باشگاه خاطرنشان کرد: قراردادم یکساله است. دو سال پیش با فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کردیم و شرایطم خدا را شکر خیلی خوب بود. ابتدای فصل گذشته به پیشنهاد رسول خطیبی به باشگاه آلومینیوم رفتم ولی چون شرایطم خوب نبود بازی نکردم و بعد از آن به تیم خوشه طلایی ساوه پیوستم. امسال هم که در خدمت تیم چادرملو یزد هستم.

وی در خصوص میزبانی برابر تیم آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه یادگار امام شهر قم در هفته اول به خبرنگار برنا گفت: فعلا که میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد تایید نشده و بازی اول ما در قم است که انشاالله در کنار حرم حضرت معصومه بتوانیم با دست پر برگردیم.

ناییجی درباره رقابت‌های سخت لیگ یک و فقط صعود دو تیم از 18 تیم افزود: واقعا کار در لیگ یک سخت است و امسال هم تیم های مدعی زیاد است. حتی برخی می گویند این رقابت ها در سطح لیگ برتر است. آقا سعید هم تیم خوبی بسته است و امسال هم به امید خدا برای صعود می جنگیم.

دروازبان چادرملو اردکان درباره مدعیان لیگ آزادگان گفت: باشگاه های سایپا و استقلال خوزستان تیم های خوبی هستند و شمس آذر و پارس جنوبی هم مدعی. در لیگ یک بیشتر تیم ها مدعی می باشند و نمی توان پیش بینی کرد نتایج چه می شود و برای موفقیت باید به میدان بروید و بجنگید.

ناییجی درباره هدف تیم فوتبال تازه تاسیس نماینده استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن تیم ما، مدیران ما توقع زیادی برای صعود ندارند ولی هدف سعید اخباری صعود به لیگ برتر است. او تیم را طوری بسته که انشاالله بتوانیم در آخر فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

گلر سابق پرسپولیس گفت: در زمان کرانچار و دایی یک سال افتخار حضور در تیم پرسپولیس در کنار معمارزاده و حقیقی را داشتم که شرایط خوبی داشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم. پرسپولیس سال ها جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و انشاالله در فصل جدید به این روند خود ادامه داده و بتواند دوباره قهرمان شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز