تقوی: به‌دنبال حق رشد برای باشگاه‌ها هستیم

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۹۸۷۳
تقوی: به‌دنبال حق رشد برای باشگاه‌ها هستیم
دبیرکل فدراسیون والیبال راه‌اندازی سامانه ملی والیبال را اتفاق بزرگی برای لیگ حرفه‌ای دانست و گفت: در گام بعدی به دنبال حق رشد برای باشگاه‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میلاد تقوی در مراسم ‌قرعه‌کشی سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که امروز (یکشنبه ششم شهریور) برگزار شد، افزود: در چند سال اخیر تغییر و تحولات خوبی در نحوه برگزاری لیگ‌ها داشتیم و عملکرد فدراسیون به گونه‌ای بوده است که والیبال تبدیل به ورزش نخست کشور شده است.

وی با بیان این‌که در این مسیر و در سال‌های گذشته افراد زیادی زحمت کشیدند که جای تقدیر و تشکر از آن‌ها دارد، گفت: نگاه فدراسیون حرکت به سمت لیگ حرفه‌ای است و تیم‌های لیگ برتری نقش بسیاری مهمی در این زمنیه دارند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که لیگ یک کار اقتصادی برای باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان، فدراسیون و دیگر عوامل درگیر است، گفت: ذات لیگ اقتصادی است و اگر در این راستا درست گام برداریم، باشگاه‌ها ذینفعان اصلی در تیم‌داری خواهند بود.

دبیرکل فدراسیون والیبال راه‌اندازی سامانه ملی والیبال را اتفاق بزرگی برای لیگ حرفه‌ای دانست و گفت: در گام‌های بعدی به دنبال نظام مالی لیگ و حق رشد برای باشگاه‌ها هستیم. طبیعی است که باشگاه‌ها باید بر اساس میزان سرمایه‌گذاری منفعت ببرند و حق رشد باعث علاقمندی باشگاه‌ها به سرمایه گذاری بیشتر در رده‌های سنی والیبال خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که نگاه فدراسیون درباره لیگ به حضور اکثریت ممکن هواداران در مسابقات و امکان پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر مردان است، گفت: منافع باشگاه‌ها همانند منافع فدراسیون است و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف کوتاهی نخواهیم کرد.

مراسم ‌قرعه‌کشی سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ششم شهریور) با حضور میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، محسن ترابی رئیس سازمان لیگ، اعضای کمیته فنی لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها برگزار شد.

در این نشست تصویب شد که دیدارهای لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز شود. همچنین ساعت برگزاری دیدارهای لیگ برتر مردان ساعت 16 تعیین شد.


انتهای پیام // 

نظر شما