علیرضا جهانبخش معادلات را برهم زد

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۴:۲۷
کد خبر: ۱۳۷۰۲۵۳
علیرضا جهانبخش معادلات را برهم زد
به نظر می رسد درخشش برای تیم امن در هفته چهارم لیگ هلند سکوی پرتاب و شروع دوباره ای برای کاپیتان تیم ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضاجهانبخش ستاره ملی پوش ایران شروع ویژه ای را در این فصل از رقابت های لیگ  هلند داشت و حالا به نظر می رسد شرایطش در ماه های منتهی به جام جهانی در تیم باشگاهی اش بهتر از قبل شده است. 

کاپیتان تیم ملی ایران  در هفته اول  برابر تیم  ویتسه آرنهم 17 دقیقه  فرصت بازی به دست آورد. این در حالی بود که او در دومین بازی مقابل هیرنفین فقط 5 دقیقه در زمین حضور داشت تا با نیمکت نشینی کامل در هفته سوم شرایط خاصی برای او در تیمش رقم بخورد.  برای برهم خوردن معادلات و پیش بینی ها در مورد جهانبخش 10 دقیقه کافی بود.  ستاره ملی پوش ایران در  بازی چهارم موفق شد توانایی های خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد. او در دیدار برابر  تیم تازه صعود‌کرده امن با نمایشی ویژه خود درخشید. جهانبخش   تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین پاس گل دوم تیمش را به خیمنز داد.

البته این پایان فرصت طلبی برای جهانبخش نبود. او در  دقیقه 2+90  هم پاس رو به جلوی او زمینه‌ساز گل چهارم شد تا بدین ترتیب ستاره و تعویض طلایی تیمش در این دیدار لقب بگیرد، موضوعی که می تواند برای او در فاینورد شروع دوباره ای باشد. 

انتهای پیام / /  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز