هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

نفت مسجدسلیمان صفر- استقلال تهران صفر؛ زور استقلال به نفتی‌ها نرسید

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۸۷۷
نفت مسجدسلیمان صفر- استقلال تهران صفر؛ زور استقلال به نفتی‌ها نرسید
تیم فوتبال استقلال مقابل میزبان خود به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت 20:30 امشب در هفته چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات میان زرد و آبی ها تقسیم شود.

در نیمه نخست و در دقیقه 21 ضربه حسین شنانی با پای چپ از کنار دروازه سیدحسین حسینی به شکل خطرناکی راهی اوت شد. در دقیقه 30 شوت دهقانی را حسینی راهی کرنر کرد. در دقیقه 38 ضربه کوین یامگا از داخل محوطه جریمه نفت به بیرون رفت تا این فرصت مناسب برای استقلال از دست برود.

در نیمه دوم و در دقیقه 48 ضربه ایستگاهی سعید مهری با اختلاف اندکی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه 53 ضربه پای چپ تماشایی علیرضا دهقانی را حسینی با تیزهوشی به کرنر فرستاد. در دقیقه 61 حرکت مهدی قایدی در عمق و ضربه او نتیجه ای نداشت و در برگشت هم ضربه محمد محبی را سعید جلیلی راد مهار کرد. در دقیقه 64 ضربه سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه را حسینی در آغوش گرفت.

در دقیقه 69 ضربه پای چپ محبی از داخل محوطه جریمه را جلالی راد جمع کرد.  در دقیقه 95 ضربه سر سجاد شهباززاده از بالای دروازه نفت راهی اوت شد. در ادامه هم تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه ای را در پی نداشت تا امتیازات در حضور هواداران میزبان تقسیم شود. نفت به امتیاز 5 رسید و استقلال هم در جدول رده بندی 7 امتیازی شد.

داور: پیام حیدری

کمک‌‌ها: سعید قاسمی - مهدی شفیعی

کارت زرد: امیرحسین کریمی از نفت مسجدسلیمان/ صالح حردانی و روزبه چشمی از استقلال

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب نفت مسجدسلیمان

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی(2+90-محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(71-علی کیانی‌فر)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی(2+90-پیمان میری) و امیرحسین کریمی(74-میثم نقی‌زاده)

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب استقلال تهران

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی(58-مهدی قایدی)، سعید مهری، روزبه چشمی(71-امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور(58-آرش رضاوند)، محمد محبی(82-سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی(82-آرمان رمضانی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز