قهرمانی جهان؛

اسفندیار: بازی ایران و برزیل بسیار سرنوشت‌ساز است/نمی‌توان شرایط را پیش‌بینی کرد

۱۴۰۱/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۱۹۸۸
اسفندیار: بازی ایران و برزیل بسیار سرنوشت‌ساز است/نمی‌توان شرایط را پیش‌بینی کرد
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «امیرحسین اسفندیار» دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از برگزار نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر کاتوویتسه اظهار داشت: تمرین نسبتاً خوبی را برگزار کردیم. حدود 2 ساعت تمرین توپی و بدنسازی داشتیم که در مجموع خوب بود.

وی ادامه داد: تمرینات براساس نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران و برزیل برگزار شد. کادر فنی درمورد شرایط با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم که شرایط بهتر شود. بدون شک تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه که همان پیروزی برای والیبال ایران است را کسب کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان خاطرنشان کرد: قطعاً تمام بازیکنان انگیزه بالای دارند، چون یک بازی بسیار مهم درپیش داریم که بسیار سرنوشت ساز است. اگر بتوانیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم در واقع نتیجه‌ای خوبی کسب کردیم.

اسفندیار ادامه داد: کسب پیروزی مقابل برزیل هم برای بازیکنان خوب است و هم برای والیبال ایران؛ به همین دلیل همه یکدل شده اند و دوست دارند که بهترین نتیجه را کسب کنیم که هم مردم و هم خودمان از نتیجه ای که کسب می‌شود، خوشحال باشیم.

وی درخصوص واکنش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برزیل پس از مشخص شدن برنامه مرحله حذفی گفت: من خودم با هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی برزیل صحبت نکردم، اما یکی از بازیکنان که این کار را کرده بود می‌گفت که برزیلی‌ها از اینکه قرار است با ایران بازی کنند راضی نیستند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، افزود: به هر حال اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و مهمترین تورنمنت بعد از المپیک برای والیبال به شمار می‌رود. قطعاً همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. اصلاً نمی‌توان شرایط را پیش‌بینی کرد؛ همه چیز داخل زمین مشخص می‌شود و ما هم با 100 درصد توان وارد میدان خواهیم شد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2022، هفتمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه خواهد کرد در حالی که بهترین عنوان به دست آمده این تیم در سال 2014 با اسلوبودان کواچ و رتبه ششمی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز