رضا صالحی‌ امیری: مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم/ حمایت از خسروی وفا را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۷۲۱۵۲
رضا صالحی‌ امیری: مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم/ حمایت از خسروی وفا را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد
رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: حمایت از خسروی وفا را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از پیشکسوتان، از وزیر و معاونان و کارکنان وزارت ورزش و روسای فدراسیون ها که در صف اول ورزش ایران هستند تشکر می‌کنم. از اعضای جدید هیات اجرایی و قهرمانان غرورآفرین و تمام همکارانم در کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته که در این کمیته بودم تلاش کردم از مسیر دیانت خارج نشوم، هیچ گاه خود را از خطا دور ندانسته و نمی‌دانم. سعی کردم ارزش های فرهنگی در ورزش توسعه پیدا کند. همواره تلاشم این بود که به مسائل با رویکرد عادلانه نگاه کنم، انعطاف، سازگاری و گفتگو شرط غیر قابل انکار برای یک مدیر است. منافع و مصالح ملی را همواره مد نظر قرار دادم و از عنصر حاشیه پرهیز کردم.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: هیچ مدیری با نگاه جاه‌طلبانه و دستوری به جایی نمی رسد و همگان باید از این خصیصه‌های زشت دوری کنند، طی چهار سال گذشته هیچ تصمیمی را بدون مشورت انجام ندادم. باور دارم شرط اولیه حفظ آبروی فرد در حفظ آبروی دیگران است. هیچ گاه در اموری که تخصص نداشتم ورود نکردم.‌ هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم و از دریچه سیاسی مسائل را مدیریت نکردم. در چهار سال گذشته هیچ موضع سیاسی نداشتم تا به ورزش آسیب نرسد. در این چهار سال منافع اقتصادی و مالی برای خود تعریف نکردم.

صالحی امیری در پایان گفت: حمایت از خسروی وفا و هیات اجرایی را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد و همیشه در کنار وی خواهم بود.

انتهای پیام//

نظر شما