خسروی وفا: صالحی امیری قرار نیست برود/ با اتحاد می‌توانیم به شایستگی‌های لازم برسیم

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۲۱۶۳
خسروی وفا: صالحی امیری قرار نیست برود/ با اتحاد می‌توانیم به شایستگی‌های لازم برسیم
محمود خسروی وفا گفت: با اتحاد می‌توانیم به شایستگی‌های لازم دست پیدا کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم معارفه محمود خسروی وفا، رئیس منتخب مجمع کمیته ملی المپیک و سایر اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی و همچنین معارفه سیدرضا صالحی امیری که طی چهارسال گذشته ریاست  کمیته را برعهده داشت، امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خسروی وفا، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از دوستان عزیز به ویژه سردار قربانی رخصت می‌طلبم. سعی می‌کنم صحبت من در تاریخ شفاهی باشد. ما وارث ۵۰۰۰ شهید ورزشکار هستیم که همه جوان بودند. آنها باور کردند که باید به استقلال کشور، اسلام و شهدای قبل از انقلاب پایبند باشند. امروز در تمام رشته‌ها با افتخار هستیم و این باور که می‌توانیم را این شهدا به ما آموختند. چه کسی فکر می کرد دختران ما در المپیک مدال بیاورند یا در دوومیدانی و تیراندازی به مدال برسیم؟ امروز که اینجا هستیم وامدار شهدا هستیم.

وی افزود: در این دوره با اجازه سجادی و توصیه صالحی امیری شرکت کردم. شعار این دوره انتخابات با دوست داشتن رقیب بود و انتخابات خیلی قشنگی بود. صالحی امیری تیم خوبی در کنار خود داشت. امیدوارم شاگرد خوبی برای اساتید گذشته خود باشم.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: با اتحاد و دست دادن به هم می توانیم به شایستگی های لازم برسیم. از همه کسانی که به من رای دادند و کسانی که رای ندادند، تشکر می کنم. ذات رقابت سرشاخ شدن است. هیچ دوره ای از انتخابات کمیته ملی المپیک شیرین تر از این رقابت وجود نداشت. علی‌نژاد دوست صمیمی من است، این جوان توان و ظرفیت بالایی دارد، چرا از او استفاده نکنیم.

خسروی وفا در پایان با اشاره به اینکه صالحی امیری مدیر اخلاق مداری است، گفت: صالحی امیری قرار نیست برود، من در کنار وی کار را پیش می‌برم. قول داده در کنار من می ماند او مدیر اخلاق مداری است و زیر قول خود نمی زند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز