ترابی: تلاش سازمان لیگ برای برگزاری منظم مسابقات است

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۲۹۴۹
ترابی: تلاش سازمان لیگ برای برگزاری منظم مسابقات است
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تلاش داریم تا برنامه‌ریزی‌ دقیق، برگزاری مسابقات منظم باشد تا بخش‌های مختلف از جمله داوری کار خود را به خوبی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن ترابی در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر زنان اظهار کرد: 9 تیم‌ حاضر در این لیگ، اعضای اثربخش در کسب موقعیت‌ها و موفقیت‌های حوزه والیبال زنان هستند. امیدوارم این فعالیت‌ها هرچه قوی‌تر اتفاق افتد تا شاهد رشد بهتر والیبال بانوان باشیم.

وی افزود: فدراسیون والیبال با توجه به نگاه و حساسیتی که دارد مبالغ ورودی لیگ را به صورت حداقلی تعیین کرد و درصد سهم فدراسیون نیز از قرارداد بازیکنان کاسته نمی‌شود. امسال هم با توجه به نگاه دکتر داورزنی به توسعه این حوزه، کف قراردادها به شیوه‌ای در نظر گرفته شد که تیم‌ها بتوانند با بازیکنان به توافق برسند. دکتر محمدیان یک مدافع قوی در بخش بانوان فدراسیون است و تمام سطوح مسابقات آقایان از جمله لیگ برتر، دسته یک سری A و B و … امسال برای خانم‌ها هم برنامه‎‌ریزی شده است.

ترابی با تاکید بر این که 9 تیم حاضر در لیگ برتر زنان ویترین بخش مسابقات حوزه بانوان محسوب می‌شوند، تصریح کرد: تلاش داریم برنامه ریزی‌ها دقیق و منظم باشد و بخش‌های مختلف از جمله داوری کار خود را به خوبی انجام دهند. پس به فدراسیون اعتماد داشته باشید. امیدواریم که تیم‌ها به عنوان میزبان شرایط خوبی را برای تیم میهمان فراهم کنند.

در این جلسه اکرم ابن‌یمین به عنوان رابط سازمان لیگ با تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان معرفی شد و توضیحاتی در خصوص سالن مسابقه‌ای که از سوی باشگاه‌ها معرفی می‌شود و شرایط داوری و پوشش نکاتی را توضیح داد.

در ادامه برخی نمایندگان تیم‌ها نکاتی را پیرامون سهمیه بندی بازیکنان تیم ملی، قرارداد دو ساله بازیکنان و شرایط برگزاری مرحله فینال لیگ برتر مطرح کردند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه 15 مهرماه با حضور 9 تیم آغاز خواهد شد.

سایپا، ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، سریک گنبد، مس رفسنجان، نماینده یزد، جهان بین شهرکرد و صدیق گفتار تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان سال 1401 هستند.

انتهای پیام / /

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز