هوادار یک- پرسپولیس ۳

ثبت سومین برد پرسپولیس با درخشش صادقی/ طلسم هوادار از بین رفت

۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۳۴۳۹
ثبت سومین برد پرسپولیس با درخشش صادقی/ طلسم هوادار از بین رفت
تیم پرسپولیس مقابل هوادار به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال هوادار و پرسپولیس از ساعت 19 امروز در هفته پنجم لیگ برتر و در ورزشگاه دستگردی اکباتان به مصاف هم رفتند. تیم پرسپولیس در این بازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا سومین برد خود را کسب کند و در صدر جدول رده بندی یازده امتیازی شود. ضمن این که پرسپولیس توانست طلسم خود را مقابل هوادار بعد از دو تساوی سال گذشته برابر این تیم از بین ببرد.

پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم هوادار با لباس‌های آبی رنگ در زمین حاضر شدند. در دقیقه 3 تیم هوادار از سمت چپ صاحب یک ضربه کرنر شد که در ادامه یک کرنر از سمت راست برای میزبان بدست آمد. ارسال کرنر با خطای بازیکن هوادار روی بیرانوند همراه شد. در دقیقه 7 مهدی ترابی و امید عالیشاه موقعیتی را خلق کردند که در ادامه توپ مهار شد. در دقیقه 8 سعید صادقی فرصتی را بدست آورد که حاصل آن یک کرنر از سمت راست برای سر پوشان بود. ارسال صادقی دفع شد و در یک رفت و برگشت بار دیگر پرسپولیس به یک موقعیت خوب رسید که مدافعان آبی پوش سراسیمه توپ را دور کردند.

در دقیقه 13 حمله برق آسای پرسپولیس توسط لوکادیا به گل اول این دیدار تبدیل شد. در دقیقه 19 بار دیگر یورگن لوکادیا صاحب موقعیت شد که با بدشانسی این فرصت از دست رفت. یک دقیقه بعد بار دیگر پاس زیبای صادقی به لوکادیا رسید و توپ از روی دروازه تیم هوادار به بیرون رفت. در دقیقه 25 امید عالیشاه در جناح راست با خطا متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان بدست آورد. ارسال سعید صادقی با ضربه سر گولسیانی همراه شد و توپ در اختیار گلر میزبان قرار گرفت. در دقیقه 29 امید عالیشاه با مصدومیت مواجه شد و برای مداوا از زمین خارج شد.

در دقیقه 30 علی نعمتی بازیکن تیم هوادار را متوقف کرد و داور به او کارت زرد نشان داد. در دقیقه 31  سینا اسدبیگی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی هم به علیرضا بیرانوند رسید. در دقیقه 33 ارسال آبی‌پوشان در پی یک ضربه ایستگاهی در یک رفت و برگشت با اختلاف از کنار دروازه قرمزپوشان عبور کرد. در دقیقه 37 سعید صادقی با یک حرکت خوب و شوت پای چپ گل دوم پرسپولیس را به نام خود رقم زد. در دقیقه 40 ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار دو تعویض همزمان انجام داد.

در دقیقه 41 تیم هوادار دست به ضدحمله زد که این حرکت توسط مدافع پرسپولیس مهار شد. در دقیقه 43 پرتاب آبی‌پوشان توسط بیرانوند دفع شد اما داور قبل از آن اعلام خطای بازیکن تیم هوادار را کرد. داور برای نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دومین دقیقه از وقت اضافه نیمه اول، مهدی ترابی بازیکن آبی‌پوش را متوقف کرد و بیژن حیدری به او کارت زرد نشان داد. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

67

قرمزپوشان آغازگر نیمه دوم این دیدار بودند. در دقیقه 48 ارسال سعید صادقی به یورگن نرسید و مدافع میزبان توپ را مهار کرد. در دقیقه 49 ضدحمله آبی پوشان یک کرنر از سمت چپ در پی داشت که در ادامه توپ در اختیار کاپیتان پرسپولیس علیرضا بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 50 تیم هوادار از سمت راست صاحب یک کرنر شد. ارسال توپ بار دیگر در دستان بیرانوند جای گرفت. در دقیقه 53 ارسال سروش رفیعی از نقطه کرنر سمت راست روی پای بازیکن قرمزپوش جفت و جور نشد و تیم میزبان دست به ضدحمله زد که در ادامه این ضدحمله خنثی شد.

در دقیقه 59 داور یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت راست اعلام کرد و در ادامه حملاتی از سوی دو تیم انجام شد. در دقیقه 61 سعید صادقی بار دیگر پا به توپ شد و با یک ضربه دقیق گل دوم خود و گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه تیم هوادار کرد. در دقیقه 63 محمدجواد محمدی از داور کارت زرد گرفت و جای خودش را به داریوش شجاعیان برای تیم هوادار داد. در دقیقه 64 نیما انتظاری روی مهدی ترابی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 68 در پی برخورد پورمحمد و سروش رفیعی، داور به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 76 حامد پاکدل و محمد عمری به جای یورگن لوکادیا و سروش رفیعی برای پرسپولیس به میدان رفتند. در دقیقه 78 داور بازی به گولسیانی کارت زرد نشان داد و یک ضربه کاشته برای آبی پوشان اعلام کرد که ارسال توپ بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 81 داریوش شجاعیان ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 87 حمله پرسپولیس توسط مهدی ترابی شکل گرفت که در نهایت توپ در اختیار گلر میزبان قرار گرفت. مهدی عبدی جای خودش را به فرزاد جعفری برای تیم هوادار داد. در دقیقه 88 مهدی ترابی جای خودش را به سیامک نعمتی داد و کامیابی نیا هم به جای صادقی وارد زمین شد. در دقیقه 90 محمد عمری صاحب یک موقعیت خوب شد که پورمحمد او را متوقف کرد و داور به بازیکن آبی پوش کارت قرمز مستقیم نشان داد و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام کرد.

داور برای نیمه دوم، 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ضربه سیامک نعمتی در دو مرحله توسط گلر تیم هوادار دفع شد. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز