امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با برنا

سیدجلال در مربیگری هم موفق می‌شود/ پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۳۹۳۵
سیدجلال در مربیگری هم موفق می‌شود/ پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر هوادار نشان داد رفته‌رفته به روزهای اوج خود باز می‌گردد و یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است.

امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار پرسپولیس و هوادار که با برد سرخ‌پوشان همراه شد اظهار داشت: پرسپولیس یکی از بهترین بازی های خود از ابتدای فصل را به نمایش گذاشت. این تیم نشان داد کم کم شکل و شمایل ایده آل خود را پیدا کرده است. به ثمر رسیدن سه گل توسط پرسپولیس در این بازی نشان دهنده یک بازی هجومی و تاکتیکی از سوی سرخ پوشان بود و در نهایت توانست با برتری کامل به پیروزی خوبی دست پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دو بازی ابتدای فصل که با دو تساوی برای سرخ پوشان پایان رسید یک مقدار ناهماهنگی و عدم انسجام در تیم به چشم می خورد که با توجه به حضور نفرات جدید این مسئله کاملاً طبیعی بود اما رفته رفته بازیکنان جدید با هم هماهنگ شده اند و از همه مهم تر لوکادیا در خط حمله نشان داده مهاجم خوب و چارچوب شناسی است که می‌تواند مشکلات خط حمله این تیم را حل کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عملکرد تیم هوادار در این دیدار گفت: هوادار تیم جوان و خوبی است که به نظر می‌رسد این بازی تحت تاثیر بازی خوب و انگیزه پرسپولیسی ها  قرار گرفته بود و به همین دلیل نتوانست مثل گذشته نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. هوادار تیم خوب و جوانی است که مطمئنم در طول فصل می‌تواند نتایج بهتری را برای خود به ثبت برساند.

فشنگچی درباره درخشش سعید صادقی در این دیدار بعد از انتقاداتی که به او وارد شده بود هم گفت: صادقی بازیکن خوبی است که برای اوج گیری در پرسپولیس نیازمند زمان است. جو پرسپولیس با تیم های دیگر فرق می‌کند و به هر بازیکنی که به این تیم پیوست باید زمان داد تا در تیم جا بیفتد. سعید در این بازی عملکرد خوبی داشت و با دو گل و نمایش خوب نشان داد بازیکنی با قابلیت های فنی بالایی است. به نظرم بازیکنان جدید نباید تحت فشار قرار بگیرند چرا که این مسئله در کیفیت فنی آنها تاثیر منفی می گذارد. با دو گلی که صادقی در این بازی به ثمر رساند به نظر می رسد فشار زیادی که روی دوش او بود، برداشته شده و حالا می تواند در ادامه فصل همچنان یکی از ستاره های پرفروغ پرسپولیس باشد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس که این بازی را در کنار سیدجلال حسینی از روی سکوهای استادیوم دستگردی تماشا کرد، تصریح کرد: با سیدجلال صحبت های زیادی داشتیم که اکثر حرف ها فنی بود. برای من جالب بود که او خیلی زود در کادر فنی جا افتاده و به مسائل فنی احاطه زیادی دارد. با توجه به توان فنی و زندگی حرفه ای که سیدجلال داشت او می‌توانست در این فصل همچنان برای پرسپولیس بازی کند اما به هر حال تصمیم بزرگ و سختی را گرفت که برای هر فوتبالیستی پیش می آید. به نظر من حسینی همانطور که در زمان بازی اش یکی از ستاره های فوتبال ایران بود در سرمربیگری هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

512

فشنگچی در خصوص نمایش علیرضا بیرانوند در حضور دوباره در پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر نفرات یکدست و خوبی دارد و همه بازیکنان تیم تا امروز توانسته اند نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دهند اما در بین بازیکنان حال حاضر تیم بازی خوب مسلط و اعتماد به نفس بالای علیرضا بیرانوند برای من جالب توجه است. او علاوه بر اینکه در کارهای دروازه بانی تبحر بالایی دارد روی ضربات مجدد و کار با پای خود حرکات چشم نوازی دارد. در حضور او و دفاع بی نقص پرسپولیس هماهنگی بیرانوند با مدافعان این تیم حاشیه امنیت خوبی را در ساختار دفاعی پرسپولیس ایجاد شده است.

بازیکن قدیمی پرسپولیس در مورد بازی بعدی سرخ‌پوشان در لیگ برتر تاکید کرد: بازی در مسجدسلیمان سخت است و امیدوارم پرسپولیس بتواند با ارائه یک بازی خوب و حساب شده امتیازات کامل این دیدار را نیز به دست آورد و همچنان به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند، گفت: این دو تیم تا به امروز شرایط بهتری را نشان داده‌اند و احتمالاً تا نیم فصل خود را از سایر مدعیان جدا می کنند و جنگ امسال قهرمانی در لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز