استقلال صفر- پیکان صفر

توقف استقلال مقابل خودروسازان/ حسینی از ساپینتو امتیاز گرفت

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۳۹۴۹
توقف استقلال مقابل خودروسازان/ حسینی از ساپینتو امتیاز گرفت
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پیکان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال و پیکان از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که جدال شاگردان ریکاردو ساپینتو و مجتبی حسینی به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.

شاگردان ساپینتو که هواداران آقا و خانم را هم کنار خود می دیدند از ابتدا به دنبال رسیدن به گل بودند تا زمینه شادی سکونشینان را فراهم کنند اما تلاش آنها در نیمه اول راه به جایی نبرد و خط حمله این تیم نتوانست از موقعیت هایی که به دست آمد استفاده کند.  هرچند پیکان بازی تدافعی را در دستور کارش قرار داده بود و قطعا کادر فنی استقلال هم از این موضوع آگاه بود اما روش بازی آبی پوشان در نیمه اول همانطور بود که پیکانی ها می خواستند.

با این که ساپینتو پیمان بابایی، مهدی قایدی و محمد محبی را در خط حمله قرار داده بود تا با استفاده از سرعت آنها از خط دفاعی مستحکم پیکان عبور کنند اما تدبیر او در نیمه اول جواب نداد و این سه بازیکن نتوانستند قفل دروازه را باز کنند. پیکان هرچند بیشتر در لاک دفاعی بود اما در دقیقه 45 صاحب یک موقعیت تک به تک شد و سیدحسین حسینی با استفاده از تجربه و توانایی که داشت اجازه نداد دروازه اش باز شود و توپ مهاجم پیکان را مهار کرد.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول توسط پیمان بابایی و محمد محبی دو موقعیت خوب را به دست آورد که ضربه نهایی این دو بازیکن راه به دروازه نیافت تا تلاش دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

701

در نیمه دوم در دقیقه 50 ارسال یامگا با واکنش ناصری همراه شد و این دروازه‌بان توپ را به خارج محوطه جریمه فرستاد. در دقیقه 56 شوت آرش رضاوند را ناصری مهار کرد. در دقیقه 58 ضربه سر محبی از کنار دروازه پیکانی‌ها به بیرون رفت. در دقیقه 64 در حالی که محمد ناصری توپ ارسالی استقلالی‌ها را مهار کرده بود، پیمان بابایی این توپ را در دستان ناصری شوت کرد که وارد دروازه پیکان شد اما داور بازی اعلام خطا کرد و به پیمان بابایی کارت زرد داد.

در دقیقه 74 شوت شرزود تمیروف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 80 شوت جعفر سلمان در دستان محمد ناصری جای گرفت. در دقیقه 81 شوت محمد محبی با اختلاف کم از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت. در دقیقه 88 شوت غلامرضا ثابت ایمانی با واکنش حسینی به کرنر رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا امتیازات در ورزشگاه آزادی تقسیم شود. هر دو تیم در جدول به امتیاز هشت رسیدند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز