هفته ششم لیگ برتر فوتبال

بازگشت رحمتی به اصفهان/ جدال جان سخت‌ها در کرمان

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۴۶۳۲
بازگشت رحمتی به اصفهان/ جدال جان سخت‌ها در کرمان
پرونده دیدارهای هفته ششم لیگ برتر امروز باز می‌شود و تمام بازی‌های این هفته در یک روز پیگیری می‌شود تا عصر و شب تمام فوتبالی را در ابتدای هفته شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدارهای این هفته از ساعت 17 آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. در زیر مرور ویژه ای به این دیدارها داریم.

تراکتور تبریز- صنعت نفت آبادان

تراکتور دنبال اولین پیروزی در تبریز

در اولین بازی امروز شاگردان قربان بردیف پس از پیروزی شیرین برابر آلومینیوم در اراک تلاش دارند در بازی خانگی نیز طعم شیرین پیروزی را بچشند. قرمزهای تبریزی در حالی در خانه به مصاف نفت آبادان می روند که شاگردان رضا پرکاس در دربی نفتی ها برابر نفت مسجدسلیمان شکست خوردند و حالا برای جبران مافات برنامه دارند، مسئله ای که جدال امروز این دو تیم را حساس تر از قبل می کند.

 

سپاهان اصفهان- آلومینیوم اراک

بازگشت مهدی رحمتی به اصفهان

پس از این که ترمز شاگردان مورایس در دربی دیار نصف جهان برابر ذوب آهن کشیده شد و این تیم به تساوی در این دیدار رضایت داد، زردهای اصفهانی در دیدار خانگی برابر شاگردان مغموم مهدی رحمتی جدال ویژه ای را در دستور کار خود دارند. آلومینیوم که در این فصل روند ضعیفی را طی می کند پس از شکست خانگی روبروی تراکتور امیدوار است با گرفتن یقه سپاهان در اصفهان بتواند شوک مثبتی را به دست آورده و به وضعیت نامساعدش در رده پانزدهم جدول سر و سامانی دهد. رویارویی مهدی رحمتی در اصفهان برابر سپاهان به عنوان تیمی که خاطرات ویژه ای را در دوران بازی خود از آن دارد می تواند نقطه عطف این دیدار باشد. 

پیکان تهران- گل گهرسیرجان

تیم دوم به تیم هفتم رسید

دیدار پر حرف و حدیث شاگردان مجتبی حسینی برابر استقلال در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که حالا خودروسازان باید مصاف ویژه ای را برابر شاگردان امیر قلعه نویی داشته باشند. گل گهر پس از سه تساوی برابر ملوان در سیرجان به پیروزی رسید تا با توجه به توقف دیگر بالانشینان به لطف تفاضل گل در رده دوم جدول رده بندی بایستد. رویارویی تیم دوم و هفتم جدول در این دیدار می تواند جالب توجه باشد.

مس کرمان- ذوب آهن اصفهان

جدال جان سخت‌ها در کرمان 

شاگردان حسین خانی که از بازی هفته پنجم خود برابر نساجی مازندران نتوانستند امتیازی را کسب کنند، در ادامه بازی های خود حالا باید جدال سختی را برابر تیم سرسخت ذوب آهن داشته باشند. مس کرمان امیدوار است در این دیدار برابر هواداران خود نوار تساوی های متوالی شاگردان تارتار را پاره کنند. ذوبی ها پس از تساوی پنجم خود در پایان هفته پنجم در دربی اصفهانی ها در خانه مس روبروی این تیم بازی ویژه ای دارند. باید دید نوار تساوی های تارتار و شاگردانش در کرمان هم ادامه پیدا می کند یا این که ششمین تساوی برای گاندوهای اصفهانی رقم خواهد خورد!

ملوان انزلی- فولاد خوزستان

تقابل جذاب در انزلی

قعرنشین حال حاضر لیگ برتر که با دو تساوی و سه شکست و کسب تنها دو امتیاز از 5 بازی خود در لیگ برتر در قعر جدول رده بندی جا خوش کرد عصر امروز در دیداری خانگی برابر فولاد جواد نکونام به میدان می رود. این در حالی است که شاگردان نکونام در هفته  قبل در دیدار پرحاشیه ای که برابر مس رفسنجان در اهواز داشتند برابر شاگردان محمد ربیعی به تساوی بدون گل رضایت دادند و حالا برای تقابل با شاگردان مازیار زارع به شمال رسیده اند. تقابل دو هافبک قدر سال های گذشته فوتبال ایران در کسوت مربی در لیگ برتر می تواند جالب توجه باشد.

مس رفسنجان- هوادار تهران

تلاش برای جبران

مس رفسنجان و هوادار در بازی خود در هفته ششم برای کسب پیروزی انگیزه دارند. در حالی که مس در 5 بازی قبل خود به تساوی رسیده و همراه ذوب آهن رکورد جالبی را در این فصل رقم زده است، پس از تساوی پر حاشیه در اهواز برابر فولاد حالا در خانه روبروی شاگردان الهامی به میدان می رود. هوادار که آخرین دیدارش در این فصل را با شکست برابر پرسپولیس به پایان رساند حالا از انگیزه ویژه ای برخوردار است تا خاطره آن باخت خانگی را از ذهن خود بیرون کند. با این تفاسیر می توان پیش بینی کرد دیدار امشب دو تیم می تواند بازی جذابی از کار درآید.

انتهای پیام//

نظر شما