استقلال تهران ۳- نساجی مازندران یک

برتری دلچسب استقلال مقابل نساجی/ موتور آبی‌ها روشن شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۵۵۸۷
برتری دلچسب استقلال مقابل نساجی/ موتور آبی‌ها روشن شد
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نساجی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و ششمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند. در این رقابت تیم استقلال با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا در جدول رده بندی یازده امتیازی شود.

شروع این مسابقه تحت تاثیر تصمیم یاسر همرنگ داور مسابقه قرار گرفت. همرنگ در دقیقه 3 برخورد پیمان بابایی مهاجم استقلال با مدافع نساجی و زمین خوردن او را تمارض تشخیص داد و مهاجم استقلال را با کارت زرد جریمه کرد. این تصمیم باعث اعتراض شدید ساپینتو سرمربی استقلال و سایر نیمکت نشین ها شد که داور به مربی پرتغالی آبی‌ها هم کارت زرد نشان داد. با شروع مجدد بازی بازیکن استقلال روی اشتباه ابراهیمی بازیکن حریف توپ ربایی کرد. خروج علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی برای مهار توپ بی نتیجه ماند و بابایی با پشت سر گذاشتن حقیقی توپ را به راحتی وارد دروازه نساجی کرد.

در دقیقه 11 بازیکن نساجی شوت محکمی را به سمت دروازه استقلال زد که حسین حسینی مانع از گل خوردن تیمش شد. شاگردان مطهری در تیم نساجی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای گلزنی به دست آوردند اما این استقلال بود که به پشتوانه حضور هوادارانش تیم برتر میدان بود. این برتری با گل دوم در دقیقه 45 که توسط یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، کامل‌تر شد. پنالتی بعد از برخورد توپ با دست علی شجاعی بازیکن نساجی در محوطه جریمه این تیم به سود استقلال اعلام شد تا آبی‌ها با برتری و برد راهی رختکن شوند.

65

در دقیقه 45 استقلال صاحب ضدحمله خطرناکی شد که این بار مدافع نساجی این بازیکن را در دهانه محوطه جریمه سرنگون کرد. بعد از اخراج جانملکی از نساجی ضربه ایستگاهی استقلال در مقابل محوطه شش قدم به کوین یامگا رسید که شوت او از چند قدمی دروازه نساجی دقیق نبود و به بیرون رفت. در دقیقه 50 حرکت مهدی قایدی از جناح راست زمین نساجی با ارسال او با داخل محوطه جریمه این تیم همراه شد و محمد محبی با یک ضرب توپ را وارد دروازه نساجی کرد. در دقیقه 62 آرش رضاوند پا به توپ وارد محوطه جریمه حریف شد و شوت او به تیر دروازه حقیقی خورد و به بیرون رفت. دو دقیقه بعد کار ترکیبی استقلالی ها به جعفر سلمانی ختم شد که ضربه این بازیکن را حقیقی با پا دفع کرد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 67 سجاد شهباززاده در زمین نساجی پا به توپ شد و خود را مقابل محوطه جریمه حریف رساند اما شوت او کم جان بود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 70 ضربه ایستگاهی استقلال به داخل محوطه جریمه نساجی با ضربه سر مهری همراه شد که حقیقی به خوبی توپ را گرفت. در دقیقه 73 شهباززاده باز هم صاحب فرصت گلزنی شد که مدافع نساجی در آخرین لحظه توپ را از او ربود. در دقیقه 80 پاس اشتباه حسینی به غلامی نرسید و این بازیکن روی مهاجم نساجی مرتکب خطای پنالتی شد. در دقیقه 82 ایوب کلانتری توپ را به کنج دروازه استقلال فرستاد و اختلاف به دو گل رسید. دقیقه 86 میرزایی از مقابل محوطه جریمه نساجی شوت زد که ضربه سنگین او با اختلاف اندک از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت. 

در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا استقلال با کسب این برد شیرین به استقبال تعطیلات لیگ برود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز