ابراهیم تقی‌پور در گفت‌وگو با برنا

وظیفه ما حمایت از کی‌روش است/ فوتبال پرتغال به ایران شباهت دارد

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۶۴۶۴
وظیفه ما حمایت از کی‌روش است/ فوتبال پرتغال به ایران شباهت دارد
پیشکسوت فوتبال گفت: نسبت به چهار سال قبل گروه بهتری در جام جهانی داریم.

ابراهیم تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط لیگ برتر فوتبال تا به امروز اظهار داشت: به نظرم لیگ امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته و شاهد پیشرفت بوده‌ایم. امسال تیم‌های مدعی زیاد داریم و این اتفاق مهمی است. استقلال، گل گهر، فولاد، پرسپولیس و سپاهان مدعیان هستند و در هفته‌های گذشته ثابت کردند کیفیت لیگ افزایش پیدا کرده است.

وی درباره حضور مربیان خارجی در لیگ امسال گفت: ورود مربیان خارجی را مثبت می‌دانم. استقلال و سپاهان و تراکتور مربیان خوبی انتخاب کرده‌اند. حضور پرتغالی‌ها؟ فوتبال پرتغال به نظر من به ایران شباهت دارد و سبک بازی‌شان مشابه است. امیدوارم ایده خاصی داشته باشند و با ایجاد تغییر در سبک بتوانند باعث موفقیت فوتبال ایران شوند.

تقی‌پور درباره لیست اعلام شده از سوی سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد: انتخاب سامان فلاح توسط کی‌روش را انتخاب بسیار خوبی می‌دانم. فلاح همشهری من است و او را می‌شناسم. محبی فوق‌العاده بود و صادقی هم عملکرد خوبی داشت. آن‌ها جوان هستند و می‌توانند آینده فوتبال‌مان را تغییر دهند. لیست در مجموع لیست خوبی است اما می‌شد در آن اسماعیلی‌فر یا چند نفر دیگر را قرار داد اما به هر حال سلیقه سرمربی است. نظر اسکوچیچ چیز دیگری بود و نظر کی‌روش چیز دیگری. باید به هر دو احترام گذاشت.

آیا انتخاب کی‌روش انتخاب خوبی بود؟ تقی‌پور گفت: به هرحال کی‌روش انتخاب شده و وظیفه ما حمایت است. فدراسیون این انتخاب را انجام داده و باید به آن احترام بگذاریم تا در جام جهانی اتفاق مهمی را رقم بزنیم.

606

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه آیا ایران می‌تواند در جام جهانی اتفاقی بزرگ رقم بزند یا خیر عنوان داشت: با توجه به سبکی که تیم کی‌روش بازی می‌کند به نظرم می‌توانیم شاهد اتفاقاتی بزرگ باشیم. نسبت به چهار سال قبل گروه بهتری داریم و می‌توانیم از آن صعود کنیم. هر کسی نظری دارد اما من اینگونه فکر می‌کنم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
پس اخلاق چی میشه کسی که زیر پای بازیکنان نشست تا تفرقه بندازه چرا باید حمایت بشه ما منش پهلوانی را بیشتر از قهرمانیقبول ودریم