سایپایی ها شکایت کردند!

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۷۵۴۲
سایپایی ها شکایت کردند!
در پی اتفاقات بازی روز گذشته پارس جنوبی جم و سایپا در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان، باشگاه سایپا با ارسال نامه ای به رییس کمیته داوران، رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  تیم فوتبال سایپا در حالی شب گذشته به مصاف پارس جنوبی رفت که قبل از آغاز این بازی، بازیکنان و مربیان سایپا نگران اتفاقات داوری بودند. ارتباطات یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و نایب رییس دوم فدراسیون با باشگاه پارس جنوبی باعث شده بود سایپایی ها نسبت به قضاوت عباس راکی داور خوزستانی در این بازی احساس نگرانی کنند. حالا گویا در جریان این بازی اتفاقاتی رخ داده که سایپایی ها می گویند نگرانی آنها بی دلیل نبوده است.

سایپایی ها معتقدند داور خوزستانی این بازی، قضاوت جانب دارانه ای به سوی پارس جنوبی جم داشت. آنها به همین دلیل با ارسال نامه ای به مهدی تاج و رونوشت آن به رییس سازمان لیگ و رییس کمیته داوران نسبت به قضاوت این داور و همچنین نسبت به داوری های لیگ آزادگان اعتراض کردند. باشگاه سایپا امیداور است رییس کمیته داوران در چیدمان داوری های لیگ آزادگان دقت بیشتری داشته باشد و جلوی ایجاد شائبه را بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز