قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با برنا

حالا وقت حمایت همه جانبه از تیم ملی است/ سنگال و اروگوئه حریفان خوبی خواهند بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۷۸۳۶۰
حالا وقت حمایت همه جانبه از تیم ملی است/ سنگال و اروگوئه حریفان خوبی خواهند بود
بازیکن سابق تیم ملی گفت: در حال حاضر همه باید از تیم ملی و کادر فنی حمایت کنیم و این تیم را با بهترین شرایط ممکن به آوردگاه قطر بفرستیم.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص اوضاع و احوال این روزهای فوتبال اظهار داشت: برخی اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای تیم ملی و فدراسیون رخ داده عجیب و غیرطبیعی است و شاید بتوان گفت این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد ولی در شرایط فعلی مهمترین مسئله موفقیت تیم ملی در جام جهانی است که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد و مردم که این روزها مشکلات زیادی را دارند بتوانند با موفقیت های تیم شاد و خرسند شوند.

وی در ادامه افزود: موفقیت ایران در جام جهانی مسئله‌ای است که مردم ما امیدواری های زیادی به دارند. به لحاظ فوتبالی و پتانسیل فنی نسل خوبی را در اختیار داریم و آرزوی همه ما این است که این تیم بتواند نمایشی خوب در جام جهانی داشته باشد و تیم ملی بدین شکل بتواند شور و شادی  را به مردم هدیه کند.

مربی حال حاضر ذوب آهن در مورد جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم ملی تصریح کرد: این مربی در شرایط سخت سکان هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و توانست با کمک نفرات خوبی که در اختیار تیم ملی بود، نتایج قابل قبول و صعود زودهنگامی را رقم بزند و شاید حقش این بود که بتواند در جام جهانی سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد اما تصمیم مدیران فوتبالی ایران بر این شد برای ایجاد شرایط بهتر بار دیگر به کی روش اعتماد شود. این اتفاق رخ داده و حالا بنا به مصلحت تیم ملی باید از این تیم، بازیکنان و کادر فنی حمایت شود.

وی گفت: موفقیت ایران در جام جهانی در گرو حمایت همه جانبه از تیم ملی است و اگر می خواهیم نمایش خوبی را از تیم شاهد باشیم باید چنددستگی ها را فراموش کرده و همه با یک وفاق ملی حامی تیم ملی باشیم.

حدادی‌فر در خصوص برگزاری دو بازی تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال به خبرنگار برنا گفت: نکته مثبت برگزاری این دو بازی این است که هر دو حریف ایران در اردوی پیش رو قرار است با تمام ستاره ها و مهره های اصلی خود برابر ایران صف آرایی کنند و این مسئله می‌تواند محک خوب و جدی برای تیم ملی باشد. کی روش چند سالی است از فوتبال ایران و فضای آن دور بوده و اگر امکان داشته باشد باید بازی دوستانه دیگر نیز برای تیم ملی تدارک دیده شود.

510

مربی جوان فوتبال با اشاره به اینکه در حال حاضر اولویت فوتبال در ایران تیم ملی و بازی‌های جام جهانی است، خاطرنشان کرد: فاصله کمی تا برگزاری بازی های جام جهانی داریم و به نظرم حتی اگر لازم باشد باید برنامه های  لیگ برتر را نیز تحت‌ الشعاع کمک و حمایت از تیم ملی تغییر بدهیم تا بدین ترتیب تیم ملی با یک شرایط خوب و وضعیت بهتری برای مسابقات راهی قطر شود.

بازیکن سابق تیم ملی که در جام جهانی 2014 تیم ملی را در برزیل همراهی می‌کرد در مورد شانس ایران برای صعود از گروهش اظهار داشت: حقیقتش را بخواهید باید بگویم نباید زیاد به صعود از گروه خوش‌بین باشیم. این روزها می بینم یکسری از افراد که اتفاقاً از چهره های ورزشی هستند با ساده انگاری از حریفان بر این باورند که ایران می تواند به سادگی مرحله بعد صعود کند. این افراد با پیش بینی پیروزی برابر آمریکا و ولز، حریف اصلی ایران در جام جهانی را تیم انگلیس می دانند در صورتی که در فوتبال حرفه‌ای این گونه پیش بینی ها نمی تواند منطقی باشد. همه می دانیم تیم ملی در گروه سخت و با حریفان سر سختی روبرو است و باید با تیم هایی بازی کند که اکثر بازیکنان در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند. شانس صعود به دور بعد برای تیم خیلی کم است مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد.

حدادی‌فر گفت: در حال حاضر اولویت فوتبالی ها باید حمایت از تیم ملی و کادر فنی باشد. همه باید فارغ از مشکلات و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده به تیم روحیه دهیم و بدین ترتیب با حمایت مان کمک کنیم تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد غرورآفرین و خوبی را برای فوتبال ایران در دنیا از خود به نمایش بگذارد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز