دلایل نپذیرفتن تیم‌های والیبال ساحلی ایران از سوی تایلند اعلام شد

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۷:۴۲
کد خبر: ۱۳۷۹۸۰۷
رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیست و یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از 30 شهریور تا سوم مهرماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می‌شود، اما کریستادا پاناسری عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که ایرانی‌ها امکان شرکت در این مسابقات را ندارند.

سامپورن چایبانگیانگ رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به صورت رسمی از مشکلات ایجاد شده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در تور آزاد سامیلا عذرخواهی کرد که متن کامل آن به قرار زیر است:

 

موضوع: عذرخواهی صمیمانه برای انصراف (اجباری) تیمهای ایران

ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران

عذرخواهی صمیمانه خود را از طرف فدراسیون والیبال تایلند در خصوص شرایط نامساعد پیش آمده اعلام میدارم.

برای شفاف‌سازی این موضوع ضمن پذیرش اشتباه ما، قابل ذکر است که تور آزاد ساحلی سامیلا (در تقویم آسیا) به عنوان جدیدترین رویداد به میزبانی تایلند می‌توانست فرصت خوبی برای همه تیم‌های آسیایی فراهم آورد تا در آن شرکت کنند، به همین دلیل از تیم‌های ایران که همیشه دوستان خوب و  مهمانان ویژه تایلند به شمار می روند، دعوت کردیم.

ولیکن، اعتراضاتی از سوی برخی تیم‌ها به وجود آمد چون افزودن تیم ایران پس از ارسال لیست تایید شده غیر قابل قبول به شمار می‌آید. بنابراین چاره دیگری جز خروج تیم های ایران برای جلوگیری از بروز اختلافات با سایر تیم‌ها نداشتیم.

لازم به ذکر است مسئولیت پرداخت هزینه بلیط بازیکنان و اسکان تیم‌های ایران در طول اقامت آنها در تایلند را بر عهده خواهیم گرفت.

مجدداً بابت شرایط نامساعد پیش آمده از شما صمیمانه عذرخواهی میکنیم.

سامپورن چایبانگیانگ

رئیس فدراسیون والیبال تایلند

انتهای پیام/

نظر شما