حبیب اخلاقی در گفت‌وگو برنا

حسن رنگرز بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی بود/ مقایسه بنا با سرمربی جدید کار درستی نیست

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰۴
حسن رنگرز بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی بود/ مقایسه بنا با سرمربی جدید کار درستی نیست
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است مقایسه محمد بنا با سرمربی جدید کار درستی نیست.

حبیب اخلاقی، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی، درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: رنگرز از افتخارات کشتی ایران است. او در سالهایی که به عنوان کشتی گیر در کنار تیم ملی بود یکی از ستاره های این رشته شناحته شد و بعدتر از بحث مربیگری توانا بود و عملکرد موفقی داشت. در لیگ دانشجویان من شاگرد رنگرز بودم و از لحاظ فنی و روحی با بچه ها ارتباط خوبی داشت. در بحث علمی نیز شاهد حضور او در جایگاه بالای مدیریتی بودیم، بنابراین به نظرم حسن رنگرز بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بود که فدراسیون هم این اتفاق را با انتخاب او رقم زد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های محمد بنا برای موفقیت تیم ملی در چند سال اخیر گفت: بنا از زمانی که هدایت تیم جوانان ایران را به عهده گرفت شاهد اتفاقات خوبی در این رشته بودیم. درست است در دوره‌ای هم ناکامی هایی رقم خورد مانند المپیک ریو و یا حتی همین اخیرا در مسابقات جهانی که طبیعت ورزش است. ورزش همیشه با برد و باخت همراه است اما فراموش نکنیم که بسیاری از مدالهای ما در المپیک و سایر میادین بین المللی در حضور این مربی به دست آمده است.

دارنده مدال برنز جهان اضافه کرد: محمد بنا یک ویژگی خوبی دارد آنهم شجاعت است که به خوبی آن را به بچه ها انتقال داد، آن مدیریت تیم که هر مربی به آن نیاز دارد را بنا به خوبی داشت. بنا با تغییر قوانین موفق شد استفاده لازم را در مسابقات به سود خودمان داشته باشد که فکر می کنم این هوش و رفتار جزو محاسن اوست. حسن رنگرز هم در هر جایگاهی که قدم برداشته آثار موفقیتش کاملا به جا مانده است. به نظرم مقایسه این دو عزیز کار درستی نیست چون رنگرز خودش یک الگوست و می تواند خودش را به خوبی نشان بدهد. محمد بنا، محمد بنا است و حسن رنگرز، حسن رنگرز است و هر کدام اخلاق و سبک‌های خاص خود را دارند. امیدواریم که حسن رنگرز نیز بتواند به سبک خودش افتخارات کشتی را ادامه بدهد.

اخلاقی در پایان گفت: نفراتی که در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند توانمند هستند. سال آینده برای کشتی ایران بسیار سرنوشت ساز است. ما باید بر اساس این توانمندی که داریم این اعتماد به نفس را به ملی‌پوشان بدهیم که بتوانند در میادین حساس بهتر ظاهر شوند. امیدوارم کادر فنی جدید بتواند به یک انسجام برسد تا در مسابقات آینده تیم شادابی را راهی مسابقات کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز