ایران یک- اروگوئه صفر

پیروزی یوزها با گلزنی طارمی/ کی‌روش با برد شروع کرد

۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۰۴۱۴
پیروزی یوزها با گلزنی طارمی/ کی‌روش با برد شروع کرد
تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه از ساعت 19:30 امشب در دیداری تدارکاتی و در اتریش به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر یوزها به پایان رسید.

در همان لحظات ابتدایی ضربه پای راست مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه در اختیار دروازه‌بان اروگوئه قرار گرفت. در دقیقه 15 شوت محکم داروین نونیز از پشت محوطه جریمه را علیرضا بیرانوند راهی کرنر کرد.

در دقیقه 37 ضربه لوییز سوارز از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد. در دقیقه 42 ضربه پای چپ سوارز از کنار دروازه تیم ملی به بیرون رفت. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 47 ضربه ایستگاهی فدریکو والورده را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر دفع کرد تا توپ راهی اوت شود. در دقیقه 49 شوت محکم والورده از پشت محوطه جریمه را بیرانوند به زیبایی مشت کرد.

در دقیقه 53 ضربه نونیز از پشت محوطه را بیرانوند مهار کرد. در دقیقه 60 ضربه پای چپ سوارز از کنار دروازه به بیرون و لحظاتی بعد به علت مصدومیت جای خود را به امیر عابدزاده داد.

در دقیقه 65 ضربه پای راست مهدی ترابی را گلر اروگوئه دور کرد. در دقیقه 67 ضربه بازیکن اروگوئه را عابدزاده با پا دفع کرد. در دقیقه 69 شوت والورده را شجاع با سر دور کرد.

در دقیقه 74 شوت سعید عزت‌اللهی از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت. در دقیقه 79 تیم ایران توسط مهدی طارمی به گل رسید. پاس کریم انصاری‌فرد به طارمی که هر دو بازیکن تازه به میدان آمده بودند را شماره 9 ایران وارد دروازه اروگوئه کرد.

در دقیقه 87 ضربه سوارز از بالای دروازه عابدزاده راهی اوت شد. در دقیقه 90 ضربات متوالی بازیکنان اروگوئه را مدافعان تیم ملی و در راس آن خلیل‌زاده به خوبی دور کردند. در نهایت این دیدار با حساب یک بر صفر به پایان رسید تا یوزها با سرمربیگری کارلوس کی‌روش به برتری برسند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز