لیونل مسی می‌تواند رکورد مارادونا را در قطر بشکند!؟

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۸۰۶۴۹
لیونل مسی می‌تواند رکورد مارادونا را در قطر بشکند!؟
لیونل مسی می‌تواند در قطر با تیم ملی فوتبال آرژانتین بیش از پیش تاریخ‌ساز شود و رکورد جهانی بازیکنی که بیشترین حضور را در بازی‌های جام جهانی داشته از آن خود کند. او همچنین به راحتی می‌تواند رکورد مارادونا را پشت سر بگذارد.

به گزارش برنا؛ مسی، مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلونا در آغاز این فصل بسیار متمرکزتر از قبل به نظر می‌رسد. او با هر دو تیم پاری سن ژرمن و آرژانتین خوب بازی می‌کند، خوشحال است و به نظر هیجان‌زده می‌رسد. تنها دو ماه بعد از بازی هایی که می‌توانست آخرین جام جهانی او باشد، می دانستیم که رکوردی که لیونل مسی می‌تواند در میان باقی رکوردهایش، در این تورنمنت بشکند به این معنی است که دیگو آرماندو مارادونا را پشت سر خواهد گذاشت.

اولین رکوردی که او می‌تواند در این جام جهانی به دست بیاورد رکورد بازیکنی است که بیشترین بازی را در جام های جهانی انجام داده است. این رکورد هم‌اکنون در دست لوتار ماتئوس آلمانی است که ۲۵ بار در جام جهانی های دوره های مختلف بازی کرده است. مسی تا اینجای کار ۱۹ بازی در جام جهانی انجام داده است و برای رسیدن به لوتار ماتئوس باید با تیم ملی کشورش به نیمه نهایی این دوره از رقابت ها در قطر برسد.

لیونل مسی چطور می‌تواند رکورد مارادونا را بشکند؟

کاپیتان کنونی تیم ملی آرژانتین هیچ مشکلی برای رسیدن به رکورد دیگو مارادونای افسانه‌ای که در جام های جهانی مختلف ۲۱ بازی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده نخواهد داشت. از آنجایی که مسی ۱۹ بار با پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ظاهر شده، در صورتی که در هر سه بازی تیم ملی کشورش در دور گروهی شرکت کند به راحتی رکورد دیگو آرماندو مارادونا را پشت سر خواهد گذاشت.

آرژانتین در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های ملی عربستان، مکزیک و لهستان هم گروه است. تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی نتایج نسبتا ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از فرانسه شکست خورد و به کار خود در جام جهانی دوره پیش پایان داد. باید دید دستاورد تیم ملی کشور لیونل مسی در این دوره از رقابت‌ها چه خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما