تیم ملی سنگال را بهتر بشناسیم؛ کی‌روش از آن‌ها انتقام می‌گیرد؟

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۰۹۸۹
تیم ملی سنگال را بهتر بشناسیم؛ کی‌روش از آن‌ها انتقام می‌گیرد؟
تیم ملی سنگال با نام شیرهای تیرانگا، دومین حریف تدارکاتی شاگردان کی‌روش است و فردا با ایران بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ سنگال با مربیگری آلیو سیسه دو مصاف بسیار هیجان‌انگیز و مهم با مصر به سرمربیگری کی‌روش داشته که هر دو دیدار با برتری آن‌ها خاتمه یافته است. یک دیدار به صورت پلی‌آف در چهارچوب مقدماتی جام جهانی و یک دیدار هم در چهارچوب فینال جام ملت‌های آفریقا. بنابراین دیدار فردا دیداری است که کی‌روش در آن می‌تواند با انگیزه‌های فراوانی ظاهر شود.

سنگال در حال حاضر در رده هجدهم رنکینگ فیفا قرار دارد و در نتیجه رتبه بهتری نسبت به ایران دارد. آن‌ها ۳ بار در جام جهانی ظاهر شده‌اند که بهترین نتیجه‌شان در همان اولین دوره حضور یعنی سال ۲۰۰۲ رقم خورد که به یک چهارم رسیدند و به ترکیه باختند.

در تیم سنگال فعلی ستاره‌ای چون سادیو مانه حضور دارد که توانسته به همراه لیورپول در سال‌های اخیر ۳ بار به فینال لیگ قهرمانان برسد و جام را هم بالای سر ببرد. او حالا در عضویت بایرن مونیخ قرار دارد. از دیگر ستارگان این تیم هم می‌توان به کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی از چلسی، بالوتوره از میلان، گیه از اورتون و سار از تاتنهام اشاره کرد.

سنگالی‌ها در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از بازی مقابل ایران توانستند بولیوی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهند. آن‌ها در جام جهانی با اکوادور، قطر و هلند هم‌گروه هستند و احتمال برخوردشان با ایران در مرحله بعد بسیار بالا است اما آیا آن‌ها یا یاران می‌توانند به مرحله حذفی برسند؟

پاسخ این سوال را شاید بتوان در بازی فردا یافت.

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
سینا
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
واااای واااای
فقط کافیه یه کم قوه تخیل خودتون رو به کار بندازین و به این احساس برسین که ایران از گروه خودش صعود کنه و مرحله بعد هم سنگال رو ببره. ای خدااااا چی می‌شه!!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
با وضع موجود احتمال خط خوردن ایران از جام جهانی زیاده
پاسخ ها
ناشناس
| -
کیفیر
Koresh ahvaz
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
احتمالا کیروش بتونه با تیمی که اسکوچیچ بزرگ درست کرده هم هجومی و هم دفاعی است بتونه سنگال را شکست بده
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز