ستاره‌ای که گل‌محمدی را ناامید کرد

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۱۲۲۳
ستاره‌ای که گل‌محمدی را ناامید کرد
پیش‌بینی می‌شد با حضور دو مهاجم خارجی و گلزن، مهاجم شماره 16 تیم فوتبال پرسپولیس بتواند کم کم به روزهای اوج خود بازگردد اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها امیدوار بودند با حضور یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در جمع سرخ پوشان علاوه بر بهره گیری از شم بالای گلزنی این دو، رقابت ایجاد شده برای حضور در ترکیب اصلی قرمزها به کمک مهدی عبدی می آمد تا پس از ماه ها افت محسوس بتواند به روزهای اوج خود در پرسپولیس باز گردد اما این اتفاق هنوز برای مهاجم شماره 16 سرخ ها که اتفاقا در سال های قبل گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رسانده است رخ نداده و همچنان در دوران افت به سر می برد.

عبدی که در 6 بازی اول پرسپولیس در فرصت هایی که برای حضور در ترکیب تیمش به دست آورده، نتوانسته است خودی نشان دهد در دو بازی دوستانه اخیر پرسپولیس برابر فولاد و گل گهر هم عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه نداده و گل محمدی را به خود امیدوار نکرده است!

انتهای پیام// 

نظر شما
نظرات
یار شیرین سخنم
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
گل محمدی همیشه دنبال بهانه فقط پول مفت میگیرد خدا عاقبت پرسپولیس و هواداران به خیر کند گل محمدی تیمش تاکتیک نداره وپرسپولیس برای خیلی بزرگ
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز