لئون استپانیان در گفت‌وگو با برنا

بسیاری از بازیکنان پیشرفت خود را مدیون کی‌روش‌ هستند/ او بهترین گزینه ممکن بود

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۱۳۵۳
بسیاری از بازیکنان پیشرفت خود را مدیون کی‌روش‌ هستند/ او بهترین گزینه ممکن بود
بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: کی‌روش از فوتبال ایران شناخت خوبی دارد.

لئون استپانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای تیم سپاهان اظهار داشت: به دلیل مشغله در پیونیک ارمنستان فرصت نکرده‌ام با جزئیات فراوان بازی‌ها را مشاهده کنم. بیشتر به صورت خلاصه، بازی‌ها را می‌بینم و به همین دلیل ممکن است اطلاعات آنالیزی من کاملا صحیح نباشد.

وی درباره کیفیت لیگ برتر افزود: به نظرم مدعیان اصلی همان مدعیان همیشگی هستند که در گفت و گوهای دیگر هم اعلام کرده‌ام. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان. این تیم‌ها می توانند مدعی نام بگیرند. گل‌گهر تیم بسیار خوبی دارد و نتایج خوبی تا این لحظه گرفته اما فکر نمی‌کنم تا انتهای فصل بتواند روندش را ادامه دهد و جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

بازیکن اسبق زرپوشان اصفهانی در ادامه عنوان کرد: درباره سپاهان هم همانطور که گفتم نمی‌توانم با اشراف کامل صحبت کنم زیرا نه از تمرینات خبر دارم و نه از استراتژی تیم.  فقط می‌توانم بر حسب نتایج بگویم، سپاهان خوب کار نکرده. مورایس؟ اینکه او مربی بزرگی است نیازی به گفتن من ندارد. امیدوارم او بتواند تیم سپاهان را بسازد و به قهرمانی برساند. مورایس نامی بزرگ دارد و می‌توان به او امیدوار بود.

استپانیان درباره تیم ملی و تغییرات ایجاد شده در آستانه جام جهانی عنوان کرد: مشخص است با بازگشت کی‌روش، فرصت بسیار خوبی برای فوتبال ایران و خود او فراهم شده. کی‌روش از فوتبال ایران شناخت خوبی دارد. او بازیکنان را هم می‌شناسد و با بسیاری از آن‌ها کار کرده است.

وی گفت: شنیده بودم که ممکن است مربی داخلی یا خارجی جدید انتخاب شود و حالا می‌گویم اگر قرار به انتخاب یک سرمربی خارج بوده، کی‌روش بهترین گزینه ممکن بوده است. بهترین تصمیم درباره تیم ملی گرفته شد. چه بهتر او که برای تیم ملی ایران زحمت کشیده روی نیمکت بنشیند. بسیاری از بازیکنان تیم ملی پیشرفت خود را مدیون کی‌روش هستند. امیدوارم بازیکنان از این فرصت استفاده کنند و در جام جهانی 2022 قطر بدرخشند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما