محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با برنا

جدال استقلال و گل‌گهر زیبا می‌شود/ باید سراغ همه مربیان شناخته‌ شده برویم نه فقط پرتغالی‌ها

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۱۳۶۹
جدال استقلال و گل‌گهر زیبا می‌شود/ باید سراغ همه مربیان شناخته‌ شده برویم نه فقط پرتغالی‌ها
پیشکسوت آبی‌های تهرانی نظرات خود درباره لیگ برتر تا اینجای کار و شرایط تیم استقلال بیان کرد.

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درباره ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم لیگ امسال نسبت به سال قبل کاملا پیشرفت داشته و فوتبال‌مان از دو و سه قطبی بودن خارج شده و لیگ پویایی شاهد هستیم. نتایج را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. قهرمان را هم به همین ترتیب. همه تیم‌های قدرتمند هستند و شاید تفاوت آن‌ها در جزئیات باشد. این نکته را مثبت می‌دانم و به نظرم به زیبایی فوتبال ایران کمک کرده است.

وی درباره حضور پرتعداد مربیان پرتغالی در ایران گفت: زمانی به سراغ ویچ‌ها می‌رفتیم و حالا سراغ پرتغالی‌ها رفته‌ایم. حضور مربیان پرتغالی اتفاق بدی نیست اما چه بهتر که از تفکرات دیگر کشورها هم استاده کنیم و فقط دنبال پرتغالی‌ها نباشیم. به طور کلی قطعا با استفاده از افکار مربیان متنوع خارجی شاهد لیگی جذاب‌تر خواهیم بود اما اینکه منحصرا به سراغ پرتغالی‌ها برویم اتفاق خوبی نیست. همان‌طور که گفتم روزگاری همه مربیان ما کروات بودند و حالا پرتغالی‌ها. چه بهتر که هم تنوع بیشتر شود و هم از مربیان داخلی کنار آن‌ها استفاده کنیم

مهرانپور درباره مدعیان امسال لیگ افزود: سپاهان شروع بسیار خوبی داشت اما دچار افت شد. هنوز هم به نظرم آنها مدعی اصلی لیگ هستند. استقلال و پرسولیس همیشه مدعی اند. فولاد و گل‌گهر هم مدعی هستند و نباید نام آن‌ها را از میان مدعیان خط زد. همان طور که گفتم امسال تیم ضعیفی نداریم و تعداد مدعیان هم زیاد است.

پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب پدیده‌ها و ستاره‌های لیگ عنوان کرد: در ۶ هفته ابتدایی می‌توان از پدیده‌هایی چون خدابنده لو و یاسین سلمانی نام ببرم. تازه در ابتدای راه هستیم و باید منتظر ادامه لیگ باشیم. قطعا مربیان به بازیکنان جوان در ادامه بها خواهند داد و آن زمان بهتر می‌توانیم درباره انتخاب پدیده‌ها صحبت کنیم.

بازیکن اسبق آبی‌های تهرانی درباره شرایط تیم گفت: استقلال لیگ را خوب شروع نکرد زیرا سرمربی تیم نسبت ایران و بازیکنان شناخت نداشت. مهر‌ه‌چینی ریکاردو ساپینتو در ابتدا مشکل داشت و خوب نبود اما هرچه جلوتر رفتیم ساپینتو بهتر شد و شناخت بدست آمده باعث شد افکار او بهتر پی‌ریزی شود.

وی درباره جدال استقلال و گل‌گهر گفت مطمئنا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود اما امیدوارم مثل دربی‌ها حساسیت بر متن غلبه نکند. در فوتبال دنیا بازی‌های بزرگ جذاب‌اند اما در ایران چنین بازی‌هایی که حساس و مهم‌اند دچار افت کیفیت فنی می‌شوند. ای‌کاش این دیدار مهم بدون افت کیفیت باشد. آینده استقلال؟ کار استقلال برای تکرار قهرمانی بسیار سخت است اما نشدنی نیست.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز