ایران ۱-۱ سنگال؛ تعویضی‌های کی‌روش گل کاشتند!

۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۱۳۹۶
ایران ۱-۱ سنگال؛ تعویضی‌های کی‌روش گل کاشتند!
شاگردان کی‌روش مقابل سنگال به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران در بازی خود نمایش بدی ارائه نداد اما به نسبت عملکرد فوق‌العاده مقابل اروگوئه، انتظارات را برآورده نکرد.

در بازی امشب سنگالی‌ها نیمه اول را کوبنده‌تر از ایران آغاز کردند و اگر حسینی روز خوبی نداشت ممکن بود در نیمه اول رقیب به گل اول برسد. در دقیقه ۱۶ حسینی یک تک به تک از سنگالی‌ها گرفت و در دقیقه ۲۱ هم مانع از فروپاشی دروازه ایران شد. شاگردان کی‌روش در این نیمه اصلا موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

با آغاز نیمه دوم و انجام چند تعویض چون ورود سردار، قدوس، ابراهیمی، جهانبخش و پورعلی‌گنجی اوضاع برای تیم ایران بهتر شد و بازیکنان اندکی بر زمین مسلط شدند. هرچند که سنگالی‌ها باز هم تیم برتر بودند.

در نهایت در دقیقه ۵۵ هم روی یک سانتر ارسالی از سمت راست خط دفاع ایرانی پورعلی‌گنجی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ۲ دقیقه پیش از آن صحنه هم البته حاج صفی از روی خط دروازه توپ را برگردانده بود.

ایران از همان لحظه دریافت گل به سمت دروازه حریف هجوم برد و در دقیقه ۶۲ آزمون روی پاس حاج صفی با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

پس از این گل باز هم ایران عقب کشید و سنگال تیم برتر بود اما حسینی و دیگر بازیکنان تیم خوب کار کردند تا ایران در این بازی دوستانه شکست نخورد و بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز