الهام حسینی در گفت‌وگو با برنا

مسئولیتم برای قهرمانی آسیا سنگین‌تر است/ از رکوردگیری‌ها استقبال نشد

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۱۷۶۴
مسئولیتم برای قهرمانی آسیا سنگین‌تر است/ از رکوردگیری‌ها استقبال نشد
وزنه بردار زن گفت: مسئولیتم برای قهرمانی آسیا سنگین‌تر است.

الهام حسینی، عضو تیم ملی وزنه برداری زنان، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از پنجم شهریور ابتدا به میزبانی قزوین آغاز شد و تا سی و یکم نیز ادامه داشت ولی از یکم مهرماه با صلاحدید کادر فنی به تهران آمدیم و در آکادمی المپیک تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم. بعد از مسابقات کشورهای اسلامی فرصتی برای ریکاوری نداشتیم اما خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و تیم و شخصا خودم شرایط خوبی برای حضور در مسابقات را دارم.

دارنده مدال طلای کشورهای اسلامی تاکید کرد: وزنه برداری ایران در مسابقات اخیر قونیه خوش درخشید و مسلما کسب آن مدال‌ها انگیزه همه ما را بالا برد اما در کنارش مسئولیت ما هم زیاد شده و قطعا در این شرایط انتظارات هم از وزنه برداری بیشتر شده ولی سطح کیفی رقابت‌های قهرمانی آسیا بالاتر از مسابقات قونیه است. حریف ترک، ازبکستان و قزاقستان من حتما در این رویداد شرکت خواهند کرد و چون وزن‌مان المپیکی است و بعد از این مسابقات هم رقابت‌های حساس جهانی در پیش است همه در تلاش هستند که بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. همه این شرایط کار را سخت می‌کند اما تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر ثبت رکورد خوب نتیجه خوبی را هم کسب کنم.

حسینی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گفت: طبق اعلام فدراسیون قرار است مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود البته خیلی در جریان تاریخ دقیق و شکل برگزاری مسابقات نیستم ولی بدون تردید نیمه دوم سال برگزار خواهد شد اما فدراسیون اخیرا مسابقات رکوردگیری را برگزار کرد که خیلی استقبال نشد. حالا شاید وزنه برداران آمادگی لازم را نداشتند و امیدوارم برای قهرمانی کشور استقبال بیشتری شود. خودم شخصا از این مسابقات راضی بودم و رکورد مناسبی را هم زدم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//          

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز