هادی زرین‌ ساعد در گفت‌وگو با برنا

ساپینتو باید خونسرد باشد/ حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۲۴۶۰
ساپینتو باید خونسرد باشد/ حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است
دروازه‌بان اسبق استقلال نظرات خود درباره بازی آبی‌پوشان تهرانی مقابل گل‌گهر را بیان کرد.

هادی زرین ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره نمایش استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول در اختیار استقلال بود و مالکیت توپ با آبی پوشان بود. ماحصل این اتفاق هم گلی بود که به ثمر رسید. در نیمه دوم به دلیل گلی که زده شد، گل‌گهری‌ها اقدام به حمله کردند و استقلال عقب نشست. گل‌گهری‌ها بازی را در نیمه دوم در دست گرفتند و متاسفانه گل‌شان به ثمر رسید.

وی افزود: در 10 دقیقه آخر بازی بسیار دیدنی و جذاب بود. درباره صحنه پرحاشیه هم باید بگویم پنالتی واضح بود و متوجه نمی‌شوم این همه قیل و قال برای چه بود. این همه حاشیه بوجود آمد و در آخر ساپینتو اخراج شد. متوجه نشدم دلیل اعتراضات چه بود اما مشخص بود پنالتی رخ داده است.

آیا استقلال روی ریل موفقیت افتاده؟ پاسخ زرین ساعد این گونه بود: اگر بخواهم فقط با مشاهده این بازی قضاوت کنم خیر. زیرا نیمه دوم استقلال آن تیم همیشگی نبود. از نیمه اول استقلال البته راضی بودم و با وجود برگزاری بازی در سیرجان می‌توانست گل های بعدی هم به ثمر برسد. استقلال عقب نشست و باعث شد گل دریافت شود.

وی درباره اخراج سرمربی استقلال گفت: رقبا از نقطه ضعف ساپینتو سوءاستفاده می‌کنند. او از سبک و سیاق فوتبال ایران اطلاع ندارد و حریفان هم با اطلاع از این مساله او را تحریک می‌کنند. به نظرم او باید مسلط باشد و خونسرد. زیرا در این مواقع او باید کنار تیم باشد و حضورش مهم است. دقیقه 88 این اتفاق رخ داد و ممکن بود همه چیز از دست برود.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره پیشرفت حسینی اظهار کرد: حسینی فوق العاده بود. او در تیم ملی مقابل سنگال خوب و خونسرد کار کرد و در استقلال هم آماده نشان داد. حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است و شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

زرین ساعد درباره آینده استقلال گفت: بازی مقابل فولاد بسیار حساس و سخت است اما استقلال روندی رو به رشد دارد. در بازی‌های قبل و نیمه اول این بازی استقلال خوب بود و من را امیدوار کرد. ساپینتو کارش را بلد است اما به زمان نیاز دارد. هنوز استقلال پرشور و هیجان و تیمی که همیشه حمله کند و جلو باشد را ندیده‌ایم اما به عنوان هوادار از تیم راضی هستم. مخصوصا در نیمه اول.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
آرش
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
0
گل مفتی خورد
تو بازی با سنگال هم تمام توپ ها رو دستش بود
بهترین گلر ایران!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
0
استقلال مربی استخدام نکرده بلکه یه لات استخدام کرده!!!!
اصالت
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
0
آنها که فوتبال بازی کرده باشند میدانند بهترین کمک داور به یک تیم پنالتی گرفتن است که براحتی حق یک تیم را میخورند اون از فصل قبل اینهم از این فصل شروع شد یار سوم کیسه داور
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز