مربی استقلال پس از پیروزی برابر گل‌گهر:

ساپینتو به کسی بی‌احترامی نکرد/ بهتر است دنبال بهانه نباشیم

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۲۴۷۹
ساپینتو به کسی بی‌احترامی نکرد/ بهتر است دنبال بهانه نباشیم
مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش در نیمه اول بازی مقابل گل‌گهر می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روی موتا، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و بازی خوبی ارائه دادیم و مستحق این بودیم که در نیمه اول گل بزنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و با کیفیت بازی کردیم و حتی می‌توانستیم یک گل دیگر هم در نیمه اول به ثمر برسانیم. در نیمه دوم می‌دانستیم که حریف به گل خورده خود واکنش نشان می‌دهد. به تیم در رختکن گفتیم که در نیمه دوم محکم ظاهر شوید. ما در موقعیتی گل خوردیم که شایسته آن گل نبودیم. گل‌گهر تیم خوبی است اما ما باید در این موقعیت‌ها باید بیشتر تمرکز داشته باشیم. پس از گل تساوی‌بخش بازی، ما چند بازیکن خود را تعویض کردیم که ظریفیت تیم را بالا ببریم. پس از آن تا آخر بازی توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و چند موقعیت در پشت خط دفاعی گل‌گهر ایجاد کنیم و یک پنالتی واضح به دست آمد.

وی ادامه داد:‌ باید سرمربی به جای من به اینجا می‌آمد. همه می‌دانند که سرمربی یک مصاحبه پیش از بازی داشت که درباره دستیار مربی‌ سایر تیم‌ها صحبت‌هایی مطرح شد. ما دستیارها باید به سرمربی‌ها کمک کنیم. این شغل ما است نه اینکه نیمکت تیم‌های دیگر را تحریک کنیم. کسی از نیمکت استقلال با نیمکت حریف صحبت نکرد. در بازی نساجی و در این بازی، چرا باید دستیار مربی با نیمکت ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام گذاشته نمی‌شود؟ سرمربی به هیچکس بی‌احترامی نکرد و او دارد عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کند و هیجانی است. همه ما اینطور هستیم و شغل خود را دوست داریم. این موقعیت برای داوران سخت است و تصمیم‌گیری در این لحظه‌ها سخت است چون روی پنالتی درگیری وجود داشت. داور در نهایت کارت قرمز داد. ما از دستیار مربی خواستیم که تمرکزش روی بازی و شغلش باشد. به همه احترام بگذاریم.

موتا درباره بدون تماشاگر بودن بازی گفت: همیشه به زمین می‌رود تا ببرد. گل‌گهر تیم خوبی است و سه امتیاز این بازی را گرفتیم و خیلی خوشحال هستیم.

مربی استقلال درباره درگیری‌هایی که در اواخر بازی به وجود آمد،‌ خاطرنشان کرد: من چیزی درباره مسائل دیگری که مطرح می‌شود ندیدم. برای اینطور مسائل دنبال بهانه نباشیم.

انتهای پیام// 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز