مجتبی شیری در گفت‌و‌گو با برنا

پرسپولیس مقابل تراکتور شاداب نبود/ سر‌خ‌پوشان این شکست را فراموش کنند

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۲۸۶۸
پرسپولیس مقابل تراکتور شاداب نبود/ سر‌خ‌پوشان این شکست را فراموش کنند
مدافع سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان در بازی برابر تراکتور تمرکز لازم را نداشتند.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس برابر تراکتور انگیزه های لازم برای پیروزی را نداشت و همین موضوع روند بازی را به سود تراکتور تغییر داد.

وی تاکید کرد: شرایط تیم در این دیدار به گونه ای بود که انگار به پاهایشان وزنه بسته بودند و از طراوت و شادابی همیشگی خبری نبود. این در حالی بود که این موضوع باعث شد تراکتور از افت روحی پرسپولیسی ها استفاده کرده و شرایط بازی را به سود خود تغییر دهد.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: تراکتور در این بازی با شیوه ای کاملا بسته بازی را آغاز کرد و در حالی که با پرس شدید ابتکار عمل را از پرسپولیسی ها گرفته بود چشم به ضدحملات دوخته بود و سعی داشت از فاصله و فضاهای ایجاد شده و اشتباهات فردی تیم نهایت بهره را ببرد که از همین طریق به پرسپولیس ضربه زد و موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز و به پیروزی مهمی در این دیدار دست پیدا کند.

پیشکسوت قرمزها در ادامه اشاره‌ای به نیاز پرسپولیس به ریکاوری روحی و روانی داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: این بازی با تمام اتفاقات بدی که رخ داد تمام شد و از همین امروز پرسپولیس باید به فکر بازگشت روحی- روانی و ایجاد آرامش در تیم باشد. به هر حال کادر فنی بهتر از هر کسی از شرایط مطلع است و می تواند با برنامه ها و تدابیر ویژه ای آرامش و تمرکز را به تیم پرسپولیس و تک تک بازیکنان بازگرداند.

پرسپولیس تهران -تراکتور تبریز

شیری عنوان کرد: بدون شک همه هواداران از این باخت ناراحت هستند و قرمزپوشان باید هرچه زودتر آن را فراموش کنند تا روحیه پیروزی و کسب موفقیت در بازی های بعدی برای همه اعضای تیم ایجاد شود. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز